سردار عابدین خرم روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این انبارها که کالاهای مختلف از جمله کاغذ، پوشاک، لاستیک، مواد غذایی و لوازم خانگی داخلی و خارجی را شامل می شد در اختیار تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت قرار گرفت.
وی با تاکید بر اینکه کالاهای کشف شده باید در سریع ترین زمان ممکن به چرخه بازار منتقل شده و در اختیار آحاد مردم قرار بگیرد، اظهار داشت: سپاه عاشورا با حساسیت و جدیت کامل پیگیر موضوع است تا این موضوع اتفاق بیافتد.
سردار خرم ادامه داد: البته تعدادی از افراد به دنبال جمع آوری مدارک برای اثبات احتکاری نبودن انبارهای کشف شده هستند که این امر بازگشت کالاها به چرخه بازار را با وقفه مواجه می کند.
وی با بیان اینکه بسیجیان در کنار مردم بوده و برای سالم سازی وضعیت اقتصادی و بازار کشور فعالیت های گسترده ای را شروع کرده اند، گفت: این نیروی عظیم مردمی ظرفیت های بسیار وسیعی دارد که در صورت بهره مندی دستگاه های اجرایی از این نیرو می توان بسیاری از گره های اقتصادی و مشکلات موجود را رفع کرد.
سردار خرم ادامه داد: بر همین اساس گروه های قشری بسیج آذربایجان شرقی در تمام شهرک های صنعتی تلاش دارند مشکلات واحدهای تولیدی در حوزه مواد اولیه و سایر مشکلات و موانع را حل و فصل کنند.
3038/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.