معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان از تکمیل و بهره برداری از چندین پروژه نیمه‌تمام ورزشی کشور تا دهه فجر امسال خبر داد. 
 به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، فریبا محمدیان در بازدید از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان‌های اهر و هریس در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: طرح ملی ساختار قامتی بانوان برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود که در روستا گونجیک اهر نیز به صورت هماهنگ و منسجم اجرا شد. 
وی طرح ملی سنجش ساختار قامتی را ارزیابی دوره‌ای وضعیت اسکلتی و عضلانی زنان و دختران عنوان کرد و افزود: هدف از این طرح غربالگری و توجه به سلامت در بین دختران و زنان شهری و روستایی بوده که در مناطق شهری کشور به صورت موفقیت آمیزی قبلاً اجرا شده و برای اولین بار نیز در روستاهای کشور اجرایی می‌شود . 
محمدیان در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید به جهت تحقق مطالبات مردمی در حوزه تأمین زیرساخت‌های ورزشی در استان‌ها و شهرستان‌ها، پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی را بر اساس اولویت‌بندی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رساند . 
وی با اشاره به فعال بودن شش هیئت ورزشی بانوان در شهرستان هریس و عدم وجود هیئت ورزشی دو میدانی به جهت اهمیتی که این ورزش در سطح استان و شهرستان دارد خواستار تشکیل و تقویت هیئت دومیدانی بانوان در این شهرستان شد. 
معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خالی بودن سالن‌های ورزشی هریس، گفت: صرف اینکه بدون نیازسنجی و مکان‌یابی سالن‌های ورزشی در مناطقی احداث شود و بدون استفاده بماند جایز نیست، بلکه خیانت به اموال کشور است و هدف دولت نیز از ایجاد زیرساخت‌های ورزشی استفاده مطلوب و بهینه مردم از امکانات و تجهیزات ورزشی می‌باشد. 
وی در پایان خواستار توجه ویژه به تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های حوزه ورزشی در روستاهای شهرستان‌های اهر و هریس شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.