به گزارش ایرنا، بهرام صمدی‌راد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: آمار جان باخته های حوادث رانندگی در استان در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد 447 نفر بوده حدود 2 درصد کاهش نشان می دهد.
وی با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی در 6 ماهه امسال 349 نفر مرد و 89 نفر زن بودند، گفت: زنان فوت شده در اثر این حوادث 11درصد افزایش و مردان فوت شده 5 درصد کاهش یافته است.
صمدی‌راد افزود: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با 262 فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی، 93 نفر در مسیرهای درون شهری، 12 نفر در جاده‌های خارج از استان یا نامعلوم، 61 نفرخارج از حریم جاده بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی استان اعلام کرد: در شهریور سال‌جاری تعداد 92 نفر بر اثر تصادفات رانندگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با شهریور ماه سال گذشته حدود 9.5 درصدافزایش یافته است.
صمدی‌راد همچنین گفت: در نیمه نخست سال‌جاری تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی 9 هزار و 21 نفر بود که از این تعداد 2 هزار و 428 نفر زن و 6 هزار و 593 نفر مرد بودند.
وی اعلام کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومان حوادث ترافیکی 8 هزار و 813 نفر بود 2 درصد افزایش داشته است.
وی گفت: در شهریور سال‌جاری یک هزار و 733 نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته حدود 4.3 درصدافزایش نشان می‌دهد.
صمدی‌راد افزود: تعداد کل تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در طی سال 95 در استان 675 نفر و تعداد مصدومان 15 هزار و 415 نفر بود.
خبرنگار: بازگشا ** انتشار : پرویز انصاری
3071/6120
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.