سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد: ما بار دیگر بر آمادگی کامل خود برای واگذاری تمامی حوزه‌های حکمرانی، از جمله پرونده امنیتی، به این کمیته و همکاری حداکثری برای موفقیت مأموریت‌های آن تأکید کرده‌ایم.

سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که این جنبش آمادگی کامل برای واگذاری تمام حوزه‌های حکمرانی در نوار غزه را دارد.

به گزارش جماران، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) امروز چهارشنبه اعلام کرد که این جنبش آمادگی کامل برای واگذاری تمام حوزه‌های حکمرانی در نوار غزه، از جمله پرونده امنیتی، را به «کمیته ملی اداره غزه» دارد.

سخنگوی حماس از میانجیگران خواست تا هرچه سریعتر زمینه ورود این کمیته را به نوار غزه فراهم کنند؛ زیرا که موضوع تسریع در ورود کمیته ملی اداره غزه به این باریکه و آغاز فعالیت آن، یکی از محورهای اصلی گفت‌وگوهای اخیر جنبش حماس در قاهره بوده است.

قاسم تأکید کرد: ما بار دیگر بر آمادگی کامل خود برای واگذاری تمامی حوزه‌های حکمرانی، از جمله پرونده امنیتی، به این کمیته و همکاری حداکثری برای موفقیت مأموریت‌های آن تأکید کرده‌ایم.

سخنگوی جنبش حماس از عملکرد شورای امنیت انتقاد کرد و گفت: قابل قبول نیست که شورای امنیت پس از ماه‌ها از تشکیل این کمیته، همچنان نتواند زمینه ورود آن را به غزه فراهم کند و عملاً در برابر خواسته‌های رژیم صهیونیستی منفعل باشد.

وی ابراز امیدواری کرد که تلاش‌های میانجیگران برای ورود هرچه سریعتر کمیته ملی به نوار غزه به نتیجه برسد تا زمینه برای ساماندهی اوضاع در این منطقه و آغاز یک فرایند کمک رسانی واقعی که بخشی از رنج مردم را کاهش دهد، فراهم آید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.