به گزارش خبرنگار مهر، محمد لطیفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «ماه من همکلاسی من» در ایام ماه مبارک رمضان، افزود: تقویت بنیه اعتقادی و معنوی دانش آموزان در منزل با تأکید بر بهره مندی مناسب از فراغت‌های فردی از اهداف این طرح است.

لطیفی با تأکید بر بهره مندی از ظرفیت مناسب فضای مجازی برای قطع نشدن ارتباط دانش آموزان با هم، با توجه به شرایط فعلی و عدم برگزاری جلسات و گردهمایی‌های حضوری، گفت: برگزاری جلسات هیئت مجازی انصارالمهدی (عج)، طرح همخوانی و ختم دسته جمعی قرآن کریم و به اشتراک گذاری کلیپ و برنامه‌های ویدئویی متناسب با این ایام در فضاهای مجازی مرتبط با اتحادیه از برنامه‌های این طرح است.

وی گفتگوی برخط با سخنرانان مطرح کشوری با تأکید بر پاسخگویی به شبهات مذهبی را از جمله مهمترین برنامه‌های این طرح برشمرد و ادامه داد: معرفی کتاب‌های متناسب با این ایام و برگزاری پویش ملی کتابخوانی با محوریت کتاب «آزادی معنوی» ویژه شبکه پشتیبان و کتاب «باغ طوطی» ویژه دانش آموزان از دیگر برنامه‌های این طرح است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی گیلان با بیان اینکه نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه بر شرکت فعال و تعریف شده اتحادیه و اعضای انجمن در رزمایش مواسات تأکید دارند.

وی افزود: دانش آموزان انجمن‌های اسلامی در مورد جمع آوری نذورات پیشگام و در راستای تشویق والدین خود و سایر دانش آموزان و همچنین مشارکت در کارگروه‌های جهادی بسیار فعال بودند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1424852
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.