رییس بیمارستان پیامبر اعظم (ص) گنبدکاووس گفت: با مساعدت حاج محمد طاهری یکی از نیکوکاران این شهرستان و با توجه به نیاز مبتلایان کرونا به اکسیژن، یک دستگاه مخزن ۱۱ تنی مایع اکسیژن به ارزش۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خریداری و در اختیار این بیمارستان قرار گرفت.

دکتر فرید عابدی افزود: این مخزن که قابلیت تولید ۲ هزار کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن را برای ۲۰۰ تخت بیمارستانی دارد، نصب و راه اندازی شد.

وی افزود: قیمت اصلی این مخزن ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است اما شرکت سازنده با توجه به نیّت نیکوکار گنبدی، ۶۰۰ میلیون ریال تخفیف داد.

به گفته وی: پیش از این، اکسیژن مورد نیاز بیماران به صورت کپسولی و با دشواری تهیه می‌شد.

**

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل تیراندازی به دو کارگر ساختمانی در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از وقوع این حادثه در چند روز گذشته، ماموران با حضور در محل حادثه و بررسی شواهد موجود، تلاش برای شناسایی و دستگیری این متهم را آغاز کردند.

سرهنگ محمود علی فر افزود: پس از بررسی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس، متهم شناسایی و با دستور مقام قضایی، دیروز سه شنبه در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم به دلیل اختلاف با یکی از کارگران ساختمانی، با موتورسیکلت به محل کار او مراجعه و با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرد که در این حادثه علاوه بر کارگر مورد نظر، یکی دیگر از کارگران نیز به صورت سطحی زخمی شد.

**

امام جمعه گنبدکاووس در نشست با برخی اعضای پویش مردمی مقابله با کرونا گفت: برای مقابله با این ویروس باید ظرفیت مردمی پای کار آورده شود و اولویت نخست نیز آگاهی بخشی به مردم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی انجام فعالیت‌های خود مراقبتی، ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی با شستشوی مرتب دست‌ها، ضدعفونی کردن چندباره وسایلی که مردم هر روز با آن سرکار دارند و تهیه کلیپ و فیلم‌های آموزشی مرتبط با پیشگیری از کرونا را از دیگر ضرورت‌ها در مقابله با این ویروس دانست.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.