گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، موفق به دریافت تندیس لوح تقدیر چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) در رتبه برتر شد.

به گزارش مرکز ارتباطات رسانه‌ای انتخاب الکترونیک، آئین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی حاتم (حمایت از تولید ملی) روز دوشنبه _14 شهریورماه_ با حضور معاون دادستان‌کل کشور، معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس دانشگاه صنایع و معادن کشور، رییس سازمان امور مالیاتی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

بر این اساس محمدعلی ستاری، معاون بهره‌برداری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در این آئین که تعدادی از بنگاه‌های اقتصادی و شرکت‌های تولیدی فعال در صنعت، نیز حضور داشتند، تندیس و لوح تقدیر رتبه برتر برای این گروه صنعتی را دریافت کرد.

هدف جشنواره حاتم در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» بررسی توانمندی‌های بالقوه و بالفعل صنعت و اقتصاد کشور در تحقق تولید و اشتغال آفرینی و معرفی آخرین دستاوردها و موفقیت برندهای ایران براساس لیاقت و ارزش آفرینی ملی بوده است.

ستاری، معاون بهره‌برداری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در حاشیه این آئین در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: بی‌شک نقش تلاش شبانه‌روزی پرسنل و سرمایه‌های انسانی غیور و توانمند گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در گسترده‌ترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در مسیر تحقق تعمیق ساخت داخل و دریافت این جایزه، غیرقابل انکار است.

وی افزود: تامین نیاز هموطنان و خانواده‌های ایرانی در بازارهای لوازم خانگی کشور، همزمان با بکارگیری به‌روز‌ترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌ها در محصولات و خطوط تولید‌، وظیفه‌ای بود که انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی در ایران برعهده گرفت.

ستاری اضافه کرد: ارتقاء سطح کیفی تولید و بهره‌برداری از چارچوب‌های سیاستگذاری شده کارخانه هوشمند یا اسمارت فکتوری در جریان تعمیق ساخت داخل‌، افتخاری دیگری است که در جریان تامین کالای مورد نیاز بازار، محقق شده است.

معاون بهره‌برداری گروه صنعتی انتخاب الکترونیک تصریح کرد: امروز جریان تولید در صنعت پیشران لوازم خانگی ایران نیازمند یک ساز و کار حمایتی هوشمند برای کاهش ریسک سرمایه‌گذاری در صنعت لوازم خانگی است که تنها با دریافت نظرات تولیدکنندگان تحقق پذیر است.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.