هیچ کس واقعا فکر نمی کرد روزی برسد که ساعت های هوشمند حلال بسیاری از دغدغه های انسان شود. اما خوشبختانه این رویای غیرممکن به حقیقت تبدیل شده است و این روزها مردم ساعت های هوشمند را جزیی از زندگی پرمشغله خود در نظر می گیرند. این ساعت ها با قابلیت های مختلفی که دارند می توانند به عنوان یک دستیار فوق العاده در کنار شما حضور داشته باشند و در زمینه وضعیت سلامت جسمی تان اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهند تا در صورت بروز خطر سریع تر از وقوع اتفاق ناگوار مطلع شوید و به دنبال راهکاری باشید

هیچ کس واقعا فکر نمی کرد روزی برسد که ساعت های هوشمند حلال بسیاری از دغدغه های انسان شود. اما خوشبختانه این رویای غیرممکن به حقیقت تبدیل شده است و این روزها مردم ساعت های هوشمند را جزیی از زندگی  پرمشغله خود در نظر می گیرند. این ساعت ها با قابلیت های مختلفی که دارند می توانند به عنوان یک دستیار فوق العاده در کنار شما حضور داشته باشند و در زمینه وضعیت سلامت جسمی تان اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهند تا در صورت بروز خطر سریع تر از وقوع اتفاق ناگوار مطلع شوید و به دنبال راهکاری باشید. اگر دنبال خرید یک ساعت هوشمند ایده آل هستید و نمی دانید بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار کدام است. این لیست به شما کمک می کند تا بتوانید آن ها را با یکدیگر مقایسه و بررسی کنید و در نهایت تصمیم گیری کنید.

1.Galaxy watch active 2

طراحی ظاهری ساعت، دایره ای و به سبک کلاسیک است و دارای رنگ بندی های متنوع و مطابق با هر سلیقه ای موجود است. این ساعت جذاب با سیستم عامل تایزن سامسونگ کار می کند و قابلیت های متعددی دارد. گلکسی واچ اکتیو 2 دارای نمایشگر ضربان قلب، GPS، است و  یک ساعت ایده آل برای تناسب اندام به شمار می رود، زیرا سامسونگ قابلیت جدیدی به نام Run-coaching به آن اضافه کرده است و دارای 7 برنامه است که می توانید برای افزایش استقامت و سرعت انتخاب کنید. این ویژگی بسیار جالب است زیرا کاملا حرکات ورزشی را کنترل می کند به این معنی اگر در شروع تمرین، بیش از حد حرکت را افزایش دهید، ساعت آلارم می زند که سرعت را به آهستگی زیاد کنید.

2.Emizfit gts2

 

پرطرفدار ترین ساعت های هوشمند 2022 را بشناسیم

 

یکی از ساعت شیک و محبوب بازار با طراحی سه بعدی است که به نمایشگر فوق العاده Amoled مجهز است . در نتیجه رنگ ها شفافیت و گیرایی فوق العاده ای دارد . ردیابی سلامت وضعیت بدن یک ویژگی دیگر این ساعت است. امیزفیت جی تی اس 2 گزارشی از اندازه گیری اکسیژن خون و ردیابی ضربان قلب و خواب را به شما ارایه می دهد و سطح استرس را اندازه گیری می کند. نمایش سطوح استرس به سه حالت عادی، متوسط و زیاد دسته بندی می شوند در نتیجه می توانید آگاه باشید که چه زمان به آرامش نیاز دارید و آن را کاهش دهید. این ساعت باتری بادوامی دارد و می توانید بدون نگرانی تا ساعت های طولانی با آن کار کنید. ساعت امیزفیت لیپک یکی از بهترین گزینه های انتخابی خرید است زیرا تخفیفات و امکانات ویژه ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

 

1.Galaxy watch 3

یکی دیگر از ساعت های فوق العاده گلکسی واچ 3 است. این ساعت جذاب طراحی شیک و گردی دارد و به نمایشگر فوق العاده Super Amoled مجهز است بنابراین شفافیت و کیفیت تصاویر را می توانید از آن انتظار داشته باشید. حسگرهای متعدد در این ساعت قابلیت های زیادی شامل شمارش ضربان قلب، فشار خون، نظارت بر اکسیژن خون و ردیابی سلامت بدن را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین اگر خواب منظمی ندارید با ردیابی وضعیت خواب می توانید مشکلات را پیدا کرده و برای حل آن اقدام کنید.

 

2.Applewatch series 7

 

پرطرفدار ترین ساعت های هوشمند 2022 را بشناسیم

 

اپل واچ سری 7 یکی از نمونه های عالی این لیست است و یک گزینه ایده آل برای دویدن به شمار می رود، ضربان قلب و قدم های شما را می شمارد و با جی پی اس مسافت دویدن را ارزیابی می کند. بنابراین یک پکیج کامل ورزشی برای دونده ها است. البته اپل واچ سری ،7 10 نوع ورزش را پشتیبانی می کند. جالب ترین ویژگی سری 7 این است که دارای سنسور خودکار دوچرخه سواری در فضای باز است که زمان نشستن روی دوچرخه فعال می شود. اپل واچ سری 7 این قابلیت را دارد که تا دو روز دوام بیاورد بنابراین می توانید تا 18 ساعت به فعالیت های ورزشی خود ادامه دهید و نگران تمام شدن شارژ نباشید. از همه مهم تر 33% سریع تر از سری 6 شارژ می شود.

 

1.Galaxy watch 4

 

قطعا همیشه ساعت های زیادی از سامسونگ در لیست ها گنجانده می شود زیرا سامسونگ بهترین بودن خود را اثبات کرده است. گلکسی واچ 4 جزو بهترین ساعت های هوشمند است که  دارای طراحی گرد و ساده است و تمام ویژگی هایی مثل ردیابی ضربان قلب و تناسب اندام را در اختیار کاربر قرار می دهد. این ساعت نیز بسیاری از فعالیت های ورزشی مثل وزنه برداری، یوگا و دوچرخه سواری را پشتیبانی می کند. همچنین ردیابی خواب و استرس یکی دیگر از ویژگی های مهم گلسی واچ 4 است که به راحتی می توانید آن را نظارت کنید. تغییر کاربردی در واچ 4 این است که  اکسیژن خون یک بار دردقیقه در طول شب اندازه گیری می شود و در مقایسه با مدل قبلی عملکرد سریع تری دارد. این ویژگی به خصوص برای افرادی که دارای بیماری اپنه خواب هستند بسیار مفید است.

 

پیشنهاد ما به شما

در این لیست بهترین ساعت های هوشمند بازار را به شما معرفی کردیم اگر دنبال نمونه های بیشتری از ساعت های هوشمند مثل شیائومی واچ هستید، حتما به وب سایت های معتبری مثل لیپک، دیجی کالا مراجعه کنید و مدل ها را بررسی کنید. زیرا این سایت های معتبر و شناخته شده خیال شما را از یک خرید امن با قیمت مناسب راحت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.