دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتیهای کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.
به گزارش جماران، میثم زینالدین فعال کشتیرانی نوشت:
دولت امارات از امروز اجازه پهلوگیری کشتیهای کانتینری با پرچم ایران را صادر کرد. این یک اتفاق مهم در بازگشت روابط میان ایران و امارات بعد از جنگ ۴۰ روزه است.
نکته مهم این که هنوز قطر، عمان و پاکستان اجازه پهلوگیری کشتیهای ایرانی را در بنادر خود نمی دهند.

کپی شد