چشمی: بازی با ژاپن؟ فعلا تمرکزمان روی سوریه است/ نیازمند: بازی آسانی نداریم

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از تلاش خود برای پیروزی مقابل سوریه گفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا، روز چهارشنبه 11 بهمن به مصاف سوریه خواهد رفت.

روزبه چشمی در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر که 9 امتیاز را از مرحله گروهی گرفتیم و از امروز تمرکزمان روی بازی با سوریه خواهد بود. با نتایجی که در این مسابقات رقم خورده بازی کردن با هر تیمی سخت است. تمام تمرکز تیم و کادرفنی کسب نتیجه خوب برابر سوریه است.

وی در مورد مصدومیت مدافعان تیم ملی و حضور احتمالی‌اش در در خط دفاعی گفت: ابتدا برای صادق محرمی بابت اتفاقی که برایش افتاد آرزوی سلامتی دارم. ان‌شاء‌الله مصدومان برسند، بقیه‌اش دست کادرفنی است. هر زمان کادرفنی نیاز بداند بهترین عملکرد خودمان را خواهیم داشت.

بازیکن تیم ملی فوتبال خصوص بحث دست کم نگرفتن بازی با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی گفت: علاوه بر سوریه تیم‌هایی که کسی فکر نمی‌کرد امتیاز بگیرند امتیاز گرفتند و صعود کردند. هیچ تیم آسانی نداریم. سوریه برای اولین بار از مرحله گروهی صعود کرده است و تمرکزمان کسب نتیجه خوب برابر این تیم خواهد بود. قطعاً کادرفنی برنامه ویژه خودش را دارد و امیدواریم اتفاق خوبی در این بازی بیفتد.

چشمی در رابطه با تقابل با ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی عنوان کرد: اولین و مهم‌ترین برای ما سوریه است و باید از این مرحله عبور کرده و سپس درباره بازی مرحله بعدی صحبت کنیم.

نیازمند: بازی با سوریه آسان نیست

پیام نیازمند درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مرحله گروهی به سلامت گذر کردیم. یکسری کم و کسری وجود داشت و امیدوارم مرحله بعدی را با کمترین اشتباه پشت سر بگذاریم.

وی در مورد دیدار با سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: بازی‌های گذشته می‌تواند درس خوبی برای ما باشد چون دیدیم تیم‌هایی که توقعی از آنها نمی‌رفت چطور مقابل قدرت‌های آسیا عمل کردند. سوریه تیم خوب و قدرتمندی است و اگر اشتباه نکنم فقط یک گل خورده است. می‌دانیم سوریه دنبال سازماندهی است که تا دفاع کند و چشم به ضد حملات داشته باشد. باید تمام تمرکزمان را به کار ببریم و کمترین اشتباه را داشته باشیم.

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص همدلی بین بازیکنان و کادرفنی عنوان کرد: این رفاقت و همدلی در گذشته بوده و الان بیشتر شده است و می‌توانید در زمین و بیرون ببینید. تیم یکدستی در این مسابقات داریم.

نیازمند در پاسخ به این سؤال که بازیکنان تیم ملی چه تفکری در رابطه با بازی با سوریه دارند، گفت: تفکر همه چه بازیکنان باتجربه و چه جوان این است که می‌دانیم بازی ساده‌ای نداریم. تیم کوچکی در این مسابقات نداریم و نباید حریف‌مان را دست کم بگیریم و باید تمام انرژی‌مان را برای این مسابقه به کار ببریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید