غیررسمی؛ سپاهان-الهلال در نقش جهان+عکس

سپاهان در ورزشگاه خانگی خود پذیرای الهلال خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ براساس اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در بخش برنامه های لیگ قهرمانان آسیا، دیدار رفت تیم های سپاهان ایران و الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی روز پنج شنبه 15 فوریه 2024( 26 بهمن) از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

دیدار برگشت این دو تیم هم ساعت 21:30 روز پنجشنبه سوم اسفند ورزشگاه شاهزاده فیصل بن فهد ریاض برگزار خواهد شد.

باید منتظر ماند تا این خبر از سوی afc  و باشگاه سپاهان رسما اعلام شود چرا که نیکفر سرپرست مدیرعاملی این باشگاه نیز از تلاش ها برای برگزاری این بازی در اصفهان خبر داده بود. نیکفر در این خصوص گفت: طبق هماهنگی ای که با فدراسیون فوتبال داشتیم، بنا بر این شد که ایرادات ورزشگاه نقش جهان را رفع کنیم و بازی خود مقابل الهلال را در این ورزشگاه برگزار کنیم. ما این اصلاحات را زیر نظر فدراسیون تا قبل از بازی انجام خواهیم داد و قرار شد نمایندگان AFC برای بررسی و تایید این اصلاحات به ورزشگاه بیایند. ما هم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده ایم که این بازی در اصفهان برگزار خواهد شد.

AFC سپاهان را در بازی برگزار نشده مقابل الاتحاد عربستان 3-0 بازنده اعلام کرد. از دیگر بخش های این حکم می توان به محرومیت از بازی در نقش جهان و همچنین پرداخت جریمه نقدی 200 هزار دلاری اشاره کرد. سپاهان دو بازی خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرد با این تبصره که در صورت تکرار تخلف مشابه، میزبانی یک بازی دیگر هم از این تیم گرفته خواهد شد. محرومیت از میزبانی بازی سوم به مدت سه سال تعلیقی است.

 

سپاهان-الهلال

دیدگاه تان را بنویسید