تساوی آلومینیوم و ملوان/ هوادار بالاخره برد!

در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال، هوادار با دو گل مقابل استقلال خوزستان پیروز شد و ملوان و آلومینیوم به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست مسابقات فوتبال لیگ برتر امروز (یکشنبه) با برگزاری دو مسابقه از ساعت 15 پیگیری شد که در پایان این دیدارها نتایج زیر رقم خورد:

* هوادار 2 - استقلال خوزستان صفر

تیم فوتبال هوادار موفق شد در نخستین بازی خود با سرمربی گری مسعود شجاعی، با دول گل یونس شاکری و صائب محبی به اولین پیروزی خانگی اش برسد. مسعود شجاعی در این بازی نیز از روی سکو تیم هوادار را هدایت کرد. هوادار هفته گذشته هم با هدایت او و با همین سبک و سیاق در خانه نساجی مازندران به تساوی 2 - 2 رسیده بود. با پیروزی در این بازی هوادار 14 امتیازی شد و به رده دهم جدول لیگ برتر صعود کرد. استقلال خوزستان نیز هشت امتیازی و قعرنشین باقی ماند.

* آلومینیوم اراک یک - ملوان بندر انزلی یک

در دیگر بازی این هفته، دو تیم ملوان بندر انزلی و آلومینیوم اراک که در نیم‌فصل اول نتایجی فراتر از انتظار کسب کرده بودند، در این بازی به تقسیم امتیاز رضایت دادند. در این بازی فخر الدینی برای آلومینیوم گلزنی کرد و رضا جعفری تک گل تساوی بخش ملوان را زد. با تساوی در این بازی ملوان بندر انزلی 24 امتیازی شد و جای ذوب‌آهن را در رده پنجم جدول گرفت، ذوب‌آهنی که این هفته در خانه به مصاف گل‌گهر می‌رود. آلومینیوم نیز 22 امتیازی شد و در مکان هشتم جدول قرار گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید