جی پلاس،

دبل سردار در شب پیروزی هفت گله زنیت/ گلزنی انصاری فرد و حاج‌صفی و پیروزی آاک آتن+ ویدیوی گل ها

در رقابت های لیگ فوتبال روسیه زنیت با نتیجه 7 بر یک اسپارتاک مسکو را شکست داد که سهم سردار آزمون دو گل بود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در هفته دوازدهم لیگ روسیه، زنیت سن پترزبورگ در خانه میزبان اسپارتاک مسکو بود که با نتیجه پرگل 7 بر یک مهمان خود را شکست داد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ روسیه تثبیت کرد. در این دیدار پرگل، سردار آزمون در دقایق 20 و 36 با ضربه سر دروازه اسپارتاک را گشود و 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد. با این گل شمار گل های زده آزمون در لیگ روسیه به عدد 7 رساند. زنیت هم با سه امتیاز بیشتر نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده خود با 26 امتیاز صدرنشین است.

گل اول زنیت به اسپارتاک توسط سردار آزمون در دقیقه 20

گل سوم زنیت به اسپارتاک توسط سردار آزمون در دقیقه 36

 

صدرنشینی آاِک با گلزنی انصاری‌فرد و حاج‌صفی

در چارچوب هفته هفتم سوپرلیگ یونان امروز (یکشنبه) تیم آاِک آتن میهمان ولوس بود و در پایان به پیروزی 3 بر یک دست یافت. براساس این گزارش، کریم انصاری‌فرد (42)، استیون زوبر (45) و احسان حاج‌صفی (9+90) زننده گل‌های آاِک در این بازی بودند. گل ولوس را هم ژان پیر راینر در دقیقه 79 به ثمر رساند. کریم انصاری‌فرد پس از 67 دقیقه بازی در ترکیب آاِک برابر ولوس تعویض شد، میلاد محمدی حضور کاملی در ترکیب آاِک داشت و احسان حاج‌صفی دیگر بازیکن ایرانی این تیم از دقیقه 2+90 وارد زمین شد. تیم آاِک آتن با کسب این پیروزی ارزشمند 16 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به المپیاکوس 14 امتیازی در صدر جدول رده‌بندی سوپرلیگ یونان قرار گرفت.

زوریا با گل صیادمنش به سه امتیاز رسید

 تیم زوریا توانست در هفته دوازدهم لیگ اوکراین به پیروزی یک بر صفر برابر کلس برسد. گل سه امتیازی این بازی را اللهیار صیادمنش در دقیقه 38 به ثمر برساند. پاس این گل پیروزی بخش را نیز شهاب زاهدی داد تا شاهد درخشش ایرانی ها زوریا در این پیکار باشیم. با احتساب این نتیجه، زوریا هم اکنون با 23 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ اوکراین قرار دارد.

شکست یاران عابدزاده در برابر تیم یازدهم جدولی

 تیم فوتبال پونفرادینا در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم اسپانیا برابر رئال اویدو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. این تیم که امیر عابدزاده را از ابتدا در ترکیب داشت، یک بار توسط رسوی (دقیقه 56) موفق به گلزنی به حریف شد. گل های رئال را گیابا (13) و بستون (81) به ثمر رساندند. در پایان این جدال، پونفرادینا با 19 امتیاز در رده پنجم جدول ایستاد. رئال اویدو نیز 19 امتیازی شد و به رده یازدهم رسید.

دیدگاه تان را بنویسید