پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س)؛

تقدیر سید حسن خمینی از خدمات پرسنل بهشت زهرا (س) در بحران کرونا

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برنامه ریزی های مناسب در طول دوره بحران و تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص را از اقدامات مناسب در این زمینه دانست و بر تلاش های بیشتر و ادامه این روند تاکید کرد.

به گزارش جماران، یادگار امام  در گفتگوی تلفنی با مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از زحمات و تلاشهای انجام شده و خدمات بی وقفه پرسنل این سازمان به ویژه رتق و فتق اموات مسلمین و همراهی با خانواده های داغدار در بحران کرونا و اقدامات پیشگیرانه در  کنترل و شیوع این بیماری به ویژه اطلاع رسانی به موقع جهت عدم حضور شهروندان در روزهای پایانی سال در آرامستان بهشت زهرا(س) و موکول کردن آیین پنج شنبه و جمعه پایانی سال را به بعد از اتمام این بحران ، تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی برنامه ریزی های مناسب در طول دوره بحران  و تهیه دستورالعمل های لازم در این خصوص را از اقدامات مناسب در این زمینه دانست و بر تلاش های بیشتر و ادامه این روند تاکید کرد. 

مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در این تماس تلفنی ضمن تقدیر  از حسن توجه یادگار امام به پرسنل خدوم و جهادگر بهشت زهرا(س) از توصیه ها و نقطه نظرات حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی استقبال کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
8 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

کلمات کلیدی سید حسن خمینی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.