گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

سردار نقدی: آمریکایی ها خیابان ها را به ناآرامی می کشند تا تصویر زشتی از ما به دنیا مخابره کنند/ لحظه شماری می کنیم برای زمانی که تهدید نظامی صهیونیست ها علیه ایران عملی شود تا آزادی فلسطین را کلید بزنیم

سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در واکنش به تشکیک آمریکایی ها در دستیابی ایران به موشک هایپرسونیک، به جماران گفت: دنیا از آنها می پرسد که اگر ایران می تواند جلوی آمریکا بایستند و اینقدر پیشرفت کند، چرا ما نباشیم؟! این سؤال مردم دنیا از حکومت هایشان است و پاسخ به آن سخت است. لذا مجبور هستند که پیشرفته های ما را عقب ماندگی نشان بدهند و خیابان های ما را به ناآرامی بکشند تا تصویر زشتی از ما به دنیا مخابره کنند.

پایگاه خبری جماران: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه همیشه آمریکایی ها سعی دارند موفقیت های نظامی جمهوری اسلامی ایران را انکار کنند، گفت: آزاد کردن فلسطین از نظر ما مشروع است ولی اگر بخواهد از نظر افکار عمومی جهان هم مشروعیت پیدا کند، بهانه ای می خواهد؛ منتظر آن بهانه هستیم که صهیونیست ها به دست ما بدهند. لحظه شماری می کنیم برای موقعی که آن فرصت را به ما بدهند تا آزادی فلسطین را کلید بزنیم.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با سردار محمدرضا نقدی را در ادامه می خوانید:

آمریکایی ها در صحت خبر دستیابی ایران به موشک هایپرسونیک تشکیک کرده اند. پاسخ شما به آنها چیست؟

همیشه همین طور بوده است. وقتی که بچه ها پهپادهای هوشمند را درست کردند که الحمدلله ضربات مهمی هم با آنها به دشمن زده شده، منکر شدند و گفتند اینها فتوشاپ و دروغ است. ولی الآن ما را متهم می کنند به اینکه شما به این کشور و آن کشور فروخته اید؛ که این کشورها خودشان پیشرفته ترین تکنولوژی دفاعی دنیا را دارند. چه چیزی از این بالاتر که خودشان اعتراف می کنند تسلیحات موشکی توسط جوانان ایرانی ساخته شده است؟!

آنها هم به هر حال مجبور هستند که حقایق را وارونه نشان بدهند و راهی جز این ندارند. چون دنیا از آنها می پرسد که اگر ایران می تواند جلوی آمریکا بایستند و اینقدر پیشرفت کند، چرا ما نباشیم؟! این سؤال مردم دنیا از حکومت هایشان است و پاسخ به آن سخت است. لذا مجبور هستند که پیشرفته های ما را عقب ماندگی نشان بدهند و خیابان های ما را به ناآرامی بکشند تا تصویر زشتی از ما به دنیا مخابره کنند. ولی همیشه آفتاب پشت ابر نمی ماند و حقیقت خودش را نشان می دهد.

 

برخی افراد روی کار آمدن مجدد نتانیاهو در رژیم صهیونیستی را به مثابه شروع مجدد تهدید نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران قلمداد کرده اند. آیا این تهدید امکان عملی شدن دارد؟

ما لحظه شماری می کنیم برای زمانی که این تهدید عملی شود. چون آزاد کردن فلسطین از نظر ما مشروع است، ولی اگر بخواهد از نظر افکار عمومی جهان هم مشروعیت پیدا کند، بهانه ای می خواهد؛ منتظر آن بهانه هستیم که صهیونیست ها به دست ما بدهند. لحظه شماری می کنیم برای موقعی که آن فرصت را به ما بدهند تا آزادی فلسطین را کلید بزنیم.

 

اینکه رژیم صهیونیستی چند مرتبه مواضع ایران در کشورهای دیگر از جمله سوریه را مورد حمله قرار داده، این بهانه را به ما نمی دهد؟

هر کاری کرده جوابش را گرفته است.

 

اخیرا شاهد به شهادت رسیدن یکی از نیروهای هوافضای سپاه در سوریه بودیم. انتقام این جنایت چگونه خواهد بود؟

تا حالا هر کاری صهیونیست ها انجام داده اند، جوابش را گرفته اند؛ جواب بالاترش را گرفته اند و این را هم جواب می گیرند. به همان شکل و شمایلی که کار داشته، «فَمَنِ اعْتَدى عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ».

 

یعنی چطور انتقام می گیریم؟

اگر آن را بگویم که همه چیز لو می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.