محمدجواد ظریف در بازدید از چاپخانه افست شرکت ایرانچاپ (مؤسسه اطلاعات) صمیمانه با تقدیر و تفقد از تکنسین‌ها و کارگران چاپ و صحافی ایرانچاپ، از زحمات این پرسنل قدردانی و کتاب خود را برای آقایان جهانشیر ایمانی سرپرست چاپ افست و آقای سیدحسن خلیلی سرپرست صحافی امضاء کرد.

به گزارش جماران؛ دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین کشورمان صبح امروز با حضور در چاپخانه افست شرکت ایرانچاپ (مؤسسه اطلاعات) از روند چاپ سوم کتاب «راز سر به مهر» دیدن کرد.

دکتر ظریف در این بازدید صمیمانه با تقدیر و تفقد از تکنسین‌ها و کارگران چاپ و صحافی ایرانچاپ، از زحمات این پرسنل قدردانی و کتاب خود را برای آقایان جهانشیر ایمانی سرپرست چاپ افست و آقای سیدحسن خلیلی سرپرست صحافی امضاء کرد.

 

photo_2021-12-15_16-50-18

 

گفتنی است کتاب «راز سر به مهر» حاوی مجموعه خاطرات و اسناد مربوط به مذاکرات و توافق برجام است که توسط دکتر محمدجواد ظریف و با همکاری دکتر علی‌اکبر صالحی، سید عباس عراقچی و مجید تخت‌روانچی در 6 مجلد تألیف شده است. این کتاب نخستین بار تابستان امسال توسط انتشارات اطلاعات منتشر شد و هم‌اکنون به چاپ سوم رسیده است.

 

photo_2021-12-15_16-50-21

 

گفتنی است این اثر در 6 جلد با بهای 000/900 تومان عرضه شده است. در همین حال به صورت الکترونیک از طریق سایت fidibo.com  با بهای هر جلد 50 هزار تومان قابل دسترسی و مطالعه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.