جی پلاس

خروج کاربران از واتس آپ، بزرگ‌ترین کوچ تاریخ در دنیای دیجیتال؟ / رهبران سیاسی که واتس آپ را ترک کردند؟ / تلگرام از آب گل آلود ماهی می گیرد!

بروز رسانی جدید بحث‌ برانگیز حریم خصوصی در واتس آپ، منجر به کوچ کاربران از این پیام‌رسان به پیام‌رسان‌های رقیب شده تا حدی که تلگرام این را بزرگ‌ترین مهاجرت تاریخ بشریت در پیام رسان های اجتماعی دنیای دیجیتال می خوانند.

لینک کوتاه کپی شد

گروه علم و فناوری جی پلاس؛ اعلام سیاست جدید واتس آپ در قبال حریم خصوصی به خروج گسترده کاربرانش از این پیام رسان اجتماعی منجر شده و در این بین تلگرام در عرض چند روز گذشته با رشد ۵۰۰ درصدی تعداد کاربران مواجه شده و این میزان نارضایتی در میان کاربران یک پیام رسان اجتماعی (واتس آپ) واقعا بی‌سابقه بوده است.

25 میلیون کاربر جدید طی 3 روز فقط در تلگرام

پاول دوروف - مدیرعامل تلگرام در این زمینه اعلام کرد: فقط در ظرف 72 ساعت، تلگرام ۲۵ میلیون کاربر جدید را ثبت کرده است و با این اوصاف تعداد کل کاربران این پیام‌رسان به بالای ۵۰۰ میلیون نفر رسیده است. ما معتقدیم این جا به جایی ها بزرگترین مهاجرت تاریخ بشریت در پیام رسان های اجتماعی دنیای دیجیتال است.

به غیر از اردوغان و بوسونارو؛ هشت رئیس جمهور و رهبر دیگر در جهان نیز از واتس اپ کوچ کرده‌اند که از میان آنها می‌توان به امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، اشاره کرد.

جالب است بدانید چندین چهره جهانی همانند ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و اسپیس‌ایکس کاربران واتساپ را تشویق می‌کنند که به پلتفرم‌های دیگری چون سیگنال و تلگرام بپیوندند.

تلگرام از آب گل آلود ماهی می گیرد!

پاول دوروف با انتشار پیامی در کانال رسمی خود از سیاست جدیدی فیس‌بوک برای کاربران واتس اپ انتقاد کرد و گفت که میلیون‌ کاربر این اپلیکیشن از به اشتراک‌ گذاشتن اطلاعات‌شان با فیس‌بوک عصبانی هستند.

وی بار دیگر به  فیس‌بوک حمله کرد و گفت: فیس‌بوک ۱۰ میلیارد دلار برای بازاریابی خود در سال ۲۰۱۹ هزینه کرد و این در حالی است که ما هیچ گاه برای بازاریابی هزینه ای نکردیم.

دیدگاه تان را بنویسید