گزارش جی پلاس

اما و اگرهای بازنشستگی چند مدیر در وزارت ورزش/ داورزنی: هر وقت بگویند برو، می روم

محمدرضا داورزنی،‌ رییس فدراسیون والیبال به همراه چند مدیر دیگر بازنشسته هستند و باید از سمت هایی که دارند کناره گیری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس،‌ همه شایعات از نامه ای که وزیر ورزش و جوانان به سازمان بازنشستگی ارسال کرد، شروع شد. ماجرا از این قرار است که قبل از عید نوروز مسعود سلطانی فر در نامه ای به سازمان بازنشستگی از آن ها درخواست می کند تا موافقت خودشان برای ادامه کار چند نفر از بازنشستگان آن وزارت خانه اعلام کند.

به نظر می رسد وزارت خانه به موافقت نهاد مربوطه با این درخواست، بسیار خوشبین بوده است. شاید به همین دلیل هم بود که آن ها بدون توجه به بازنشستگی محمدرضا داورزنی، با رفتن او از وزارت ورزش به فدراسیون والیبال موافقت کردند و شرایط فراهم شد تا داورزنی برای 4 سال دیگر روی صندلی این فدراسیون بنشیند.

اما ظاهرا پاسخ مسئولان سازمان بازنشستگی به نامه وزیر ورزش و جوانان منفی بوده و این یعنی داورزنی به همراه چند مدیر دیگر بازنشسته هستند و باید از سمت هایی که دارند کناره گیری کنند!

داورزنی طبق گفته خودش 38 سال سابقه کار دارد اما بازنشسته نیست؛ چرا که طبق قوانینی که در وزارت ورزش و جوانان وجود دارد او می تواند به کار خودش ادامه بدهد؛ مادامی که وزارتخانه موافق باشد.

او که سمت معاونت توسعه و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان را برعهده داشت، در ماه های پایانی سال 98 در انتخابات فدراسیون والیبال از 41 رای ماخوذه 26 رای را به خودش اختصاص داد تا بتواند برای 4 سال دوباره روی صندلی ریاست این فدراسیون بنشیند.

حالا بیشتر از روزهای قبل بحث بازنشستگی داورزنی و رفتن او از دنیای والیبال و ورزش به گوش می رسد. اتفاقی که خود داورزنی درباره اش می گوید: "بی خبرم."

او این را می گوید و ادامه می دهد: من که بی خبرم اما سوابق من را دیگر شما می دانید. دقیقا 38 سال سابقه کار دارم اما بازنشسته نشده ام. طبق قانون وزارت ورزش و جوانان تا زمانی که آنها حکم بازنشستگی من را ندهند می توانم در سمتی که دارم فعالیت داشته باشم.

داورزنی در پاسخ به سوال خبرنگار جی پلاس مبنی بر اینکه ظاهرا نامه ای به وزارت ورزش و جوانان رسیده و مسئولان سازمان بازنشستگی مخالفت خودشان با ادامه کار بازنشستگان را اعلام کرده اند، این واکنش را نشان داد: چیزی در این مورد نشنیده‌ام. از زبان شما می شنوم که چنین نامه‌ای وجود دارد. تا زمانی که وزارت ورزش بخواهد در مسئولیتم انجام وظیفه خواهم کرد.

هنوز مشخص نیست که چه اتفاقی افتاده است. وزارت ورزش و جوانان درباره نامه سازمان بازنشستگی شفاف سازی نکرده اما حرف داورزنی به عنوان کارمندی از وزارتخانه این است که هر دستوری بدهند او تمکین خواهد کرد، حتی اگر این دستور منجر به رفتن او از فدراسیون والیبال و ورزش در قامت مدیر باشد.

دیدگاه تان را بنویسید