با خود گفتم حال که وضعیت این عمارت که بر سر در آن بزرگ نوشته سازمان میراث فرهنگی کشور آن هم در وسط پایتخت مملکت، این چنین هست پس وای به سایر اماکن میراثی و گردشگری.

یکی از مخاطبان جماران با ارسال این عکس ها( #سخن_مخاطبان ) نوشت:

روز ششم فروردین به اتفاق خانواده به عمارت مسعودیه در تهران رفتیم. در همان ابتدای ورود گفتند کارتخوان کار نمی کند و به بانک روبرو بروید و پول نقد بگیرید. در مرحله بعد یک پرینت هشت هزار تومانی به تاریخ چند روز پیش دادند. پرینتی که به مبلغ کمتر از آنچه دریافت شده و به تاریخ چند روز قبل بود!! در کنار این موضوع شیشه های شکسته و محوطه در هم و بر هم ریخته که نشان می‌دهد هیچ نظارتی وجود ندارد نه بر وجوه دریافتی و نه بر نحوه هزینه کرد بودجه و نه نگهداری عمارت مسعودیه!!

WhatsApp-Image-2022-03-26-at-16.26

پس از ورود اما داستان جالب‌تر شد. هیچ راهنمایی وجود نداشت. در فضاهای مختلف عمارت وسایلی بود که معلوم نبود برای چیست و جلوی دید بازدید کنندگان را می گرفت. برخی شیشه های ساختمان ها شکسته بود، امکان ورود هم به ساختمان وجود نداشت که نمی دانستیم اساسا این امکان باید وجود داشته یا نه؟!

با خود گفتم حال که وضعیت این عمارت که بر سر در آن بزرگ نوشته سازمان میراث فرهنگی کشور آن هم در وسط پایتخت مملکت، این چنین هست پس وای به سایر اماکن میراثی و گردشگری.

شاید هم پایتخت نشینان باید بیایند از ما شهرستانی ها یاد بگیرند!!

 

شما نیز می توانید سوژه ها، اخبار، مطالبات، تصاویر و پیام های خود را از طریق پست الکترونیکی News@jamaran.ir و در شبکه های اجتماعی فیس بوک، تلگرام، اینستاگرام و توئیتر jamarannews@ برای ما ارسال کنید.

 

«جماران» آمادگی دارد تا نظرات مسئولان را در این مورد منعکس کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.