«حامد کاشانی» در دفاع از تیم مذاکره‌کننده گفت: آیا مذاکره‌کننده دولت شهید رئیسی با مردم از جزئیات حرف زد؟ حالا به اینها رسید باید افشا کنند؟ چرا یقه قبلی‌ها را نمی‌گرفتید؟

به گزارش جماران، «حامد کاشانی» در دفاع از تیم مذاکره‌کننده گفت:

مگر زمان امام، مذاکرات را هر روز می‌گفتند؟ کسی جرات داشت بگوید چرا جزئیات را نمی‌گویید؟

امام با آن کسی که می‌خواست مک‌فارلین را افشا کند چه کار کرد؟ 

آیا مذاکره‌کننده دولت شهید رئیسی با مردم از جزئیات حرف زد؟ حالا به اینها رسید باید افشا کنند؟ چرا یقه قبلی‌ها را نمی‌گرفتید؟

مقایسهٔ وضع اقتصاد این دولت که با امپراتوری دنیا جنگیده با وضع اقتصاد دولت قبل «ظلم» است.

دولتی که وسط جنگ با آمریکا است هر روز شما دل مردم را خالی کنید و بگویید تورم آنقدر شد، چرا؟

دعوا انتخاباتی است، اگر وسط جنگ در دولت خودمان، کسی می‌خواست راجع به گرانی حرف بزند به او می‌پریدیم.

حجم ویدیو: 9.24M | مدت زمان ویدیو: 00:02:11
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.