مطابق بیانیه پایانی مذاکرات زوریخ که توسط دو میانجی صادر شد، برای جلوگیری از بروز حوداث در تنگه هرمز که ممکن است به درگیری نظامی منجر شود و اجرای مفاد بند پنج یادداشت تفاهم اسلام آباد، یک خط ارتباطی بین طرفین ایجاد شد.

به گزارش جماران، پرس تی وی گزارش داد: یک خط ارتباطی ایران و آمریکا در تنگه هرمز ایجاد شده است تا از حوادث نظامی جلوگیری شود.

مطابق بیانیه پایانی مذاکرات زوریخ که توسط دو میانجی صادر شد، برای جلوگیری از بروز حوداث در تنگه هرمز که ممکن است به درگیری نظامی منجر شود و اجرای مفاد بند پنج یادداشت تفاهم اسلام آباد، یک خط ارتباطی بین طرفین ایجاد شد.

 ایران تاکید دارد مطابق تفاهم، هر نوع عبور از تنگه باید از مسیرهای اعلامی از سوی ایران‌ انجام شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.