در تازه‌ترین اظهارات مقامات رسمی درباره آتش‌بس در لبنان، بتسلائل اسموتریچ گفت که اگر ترامپ یا هر مسئول آمریکایی دیگری بخواهد، ارتش اشغالگر از منطقه به اصطلاح «کمربند امنیتی» در لبنان عقب نشینی نخواهد کرد.

به گزارش جماران، تفاهم ایران و آمریکا بر سر تداوم گفت‌وگوها به منظور پایان دادن به جنگ در همه جبهات از جمله لبنان همچنان صهیونیست‌ها را خشمگین نگه داشته است.

در تازه‌ترین اظهارات مقامات رسمی درباره آتش‌بس در لبنان، بتسلائل اسموتریچ گفت که اگر ترامپ یا هر مسئول آمریکایی دیگری بخواهد، ارتش اشغالگر از منطقه به اصطلاح «کمربند امنیتی» در لبنان عقب نشینی نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در توجیه اشغال‌گری خود از ایجاد منطقه ادعایی عاری از سلاح و کمربند امنیتی سخن می‌گوید. با این حال، حزب الله و ایران اعلام کرده‌اند نظامیان صهیونیستی باید خاک لبنان را ترک کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.