شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که پس از حاشیه‌های برنامه جهان‌آرا درباره وضعیت زنان در دولت‌های گذشته به این برنامه دعوت شده بودند، به نشانه اعتراض به رفتار برنامه جهان آرا برنامه را ترک کردند.

به گزارش جماران؛ زهرا شجاعی رئیس مرکز امور مشارکت زنان دولت اصلاحات که امشب در برنامه جهان آرا حضور یافته بود، گفت: شورای فرهنگ اجتماعی زنان، متولی سیاست‌گذاری در حوزه زنان است و قطعا باید عملکرد این شورا در برنامه جهان آرا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

وی افزود: لازم است کارشناسان جوان اگر می‌خواهند آتش به اختیار باشند، آداب نقد را هم بدانند.

شجاعی گفت: کارشناسان باید مأموریت هر یک از نهادها را بدانند و درک کنند چه کسی سیاست‌گذاری می‌کند، چه کسی برنامه‌ریزی و چه کسی اجرا نباید به بهانه نقد، واژه‌های دیگری جای عبارت «بهداشت جنسی» گذاشت.

وی افزود: مسئله قضایی هم خواهد شد چون قصد دارم از اتهام زنندگانی که در برنامه قبلی جهان آرا حضور داشتند شکایت کنم؛ آزادی بیان حد و حدودی دارد و اتهامی که زده شد، در فقه اسلامی مجازات دارد.

 

زهرا شجاعی

 

شهیندخت مولاوردی معاون امور زنان و خانواده دولت روحانی نیز گفت: در هیچ کدام از نقدها، هیچ ردپایی از شورای فرهنگ اجتماعی زنان دیده نمی‌شود، شورایی اقماری که اعضایش معمولا ثابت هستند ولی هیچ وقت گزارشی از عملکرد آن ارائه نمی‌شود به خصوص بودجه‌هایی که معلوم نیست کجا هزینه می‌شود.

وی افزود: به نظر من، آنچه در برنامه قبلی جهان آرا رخ داده، سیاه نمایی مطلق بود، همان اتهامی که همیشه به ما می‌زدند.

 

مولاوردی

 

به گزارش جماران؛ شهیندخت مولاوردی و زهرا شجاعی که پس از حاشیه‌های برنامه جهان‌آرا درباره وضعیت زنان در دولت‌های گذشته به این برنامه دعوت شده بودند، به نشانه اعتراض به رفتار برنامه جهان آرا برنامه را ترک کردند.

 

برنامه جهان آرا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
9 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.