سردار حاجى‌زاده فرمانده نیروى هوافضاى سپاه گفت: اجازه آرامش به قاتلان حاج قاسم نمى‌دهیم، این انتقام ادامه دارد. زدن عین الاسد یک آغاز بود و محور مقاومت و دوستان حاج قاسم این راه را ادامه مى‌دهند. آمریکا اگر می‌خواهد کمتر هزینه بدهد، باید جمع کند و از منطقه برود.

به گزارش جماران؛ فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقتدار و تاثیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ایران، جهان و منطقه امروز بیش از گذشته است.

سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت" یاران حاج قاسم " که در حسینیه پادگان ولیعصر عج برگزار شد، افزود: دو سال از شهادت حاج قاسم می گذرد و خیلی از زوایای پنهان و آشکار این ترور توسط امریکایی ها اعلام شد که آنها با این ترور دنبال چه اهدافی بودند.

وی ادامه داد: جنایاتی را که رژیم تروریستی آمریکا و کسانی که به آن کمک و همراهی کردند و رضایت به این حادثه دادند، صرفاً حذف فیزیکی یک فرمانده نبود بلکه آنها به دنبال اجرای ضربات سنگینی به نظام ما بودند و قصدشان فراتر از مسائلی بود که تاکنون مطرح شده است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برآورد اطلاعاتی که آنها برای این اقدام انجام داده بودند این بود  که ایران پاسخی به این ترور  نخواهد  داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.