خضریان نماینده نزدیک به جبهه پایداری در نطق امروز خود در مجلس با توهین به رئیس جمهور و مقام‌های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته‌ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه‌ساز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواند تا مقام‌های دولت به زندان انداخته و بازجویی شوند!

به گزارش جماران؛ ایرنا نوشت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نطق خود درباره طرح دوفوریتی هسته‌ای مجلس، ابراز امیدواری کرد با خروج از پروتکل الحاقی، نتیجه انتخابات ۱۴۰۰ طوری رقم بخورد که مقام‌های دولت به زندان انداخته شوند!

علی خضریان در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطقی در واکنش به تشویق چند نماینده، احساساتی شده و برخی از مکنونات قلبی خود را آشکارا در تریبون مجلس فاش کرد.

نماینده نزدیک به جبهه پایداری، در این نطق با توهین به رئیس جمهوری و مقام‌های اجرایی کشور، به صراحت آنها را جاسوس توصیف کرده و طرح دوفوریتی هسته‌ای مجلس و خروج از پروتکل الحاقی را زمینه‌ساز تعیین سرنوشت انتخابات ۱۴۰۰ می‌خواند تا مقام‌های دولت به زندان انداخته و بازجویی شوند.

وی گفت: «خروج از پروتکل الحاقی انشاءالله این پیام را به غربی‌ها خواهد داد که نه تنها دوران بزن دررو تمام شده، بلکه دوران پادوهای شما در این کشور هم به انتها رسیده و انشاءالله پادوهای شما همان طور که شما مبدا را ژانویه ۲۰۱۷ قرار می‌دهید، در خردادماه ۱۴۰۰ در این کشور آنها را به سلول‌های زندان برای این جاسوسی‌ها خواهیم انداخت.»

دیروز(یکشنبه ۹ آذرماه) نیز گفت‌وگویی از وزیر امور خارجه منتشر شد که ظریف در بخشی از آن گفته: بعضی دوستان می‌روند و به آمریکا «گرا» می‌دهند که با ما بهتر می‌توانید کار کنید. ما که سکوت می‌کنیم، دلیل نمی‌شود متوجه این گراها نیستیم. من کسی را متهم نمی‌کنم اما می‌دانم و خبرش را به من می‌دهند که گفته‌اند اینها در قدرت نمی‌مانند و قدرت اینها چند روزه است.

با وجود هشدارهای دلسوزان مبنی بر اینکه خون شهید فخری‌زاده نباید دستمایه دعواهای جناحی، تسویه حساب‌های سیاسی و یا سوژه‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ شود، ظاهرا برخی سیاسیون توجه ندارند که این رفتارها، ضربه به نظام است و مردم را نسبت به رفتارهای مجلس نگران می کند. 

رهبر معظم انقلاب تیرماه امسال در نخستین دیدار خود با نمایندگان مجلس، آنها را از رفتارهای هیجانی و غیرمنطقی مجلس پرهیز دادند، اما تکرار این رویه و اهانت به رئیس‌جمهوری از سوی برخی نمایندگان شاخص مجلس باعث شد تا ایشان بار دیگر در آبان‌ماه و هنگام حضور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، به صراحت، برخورد با دولت و رئیس‌جمهوری از سوی بعضی‌ها (ولو بین آنها برادران خوبی بودند) را کار غلطی دانستند و تاکید کردند: من به طور صریح این را بگویم که انتقاد غیر از هتک حرمت است؛ هتک حرمت جایز نیست.

با این حال ظاهرا برخی نمایندگان مدعی اطاعت از رهبری و ولایت‌مداری، به بیانات ایشان گزینشی توجه می‌کنند و به تازگی از اینکه به صراحت چشم‌انداز انتخاباتی اقداماتشان درخصوص سرنوشت کشور را بیان کنند نیز ابایی ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
3 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.