به گزارش خبرنگار مهر، حسین یارمحمدیان عصر امروز در حاشیه افتتاح نمادین برخی از طرح‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب ۵۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه امروز به مناسبت دهه فجر طرح احداث گلخانه محصولات صیفی در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار کلنگ زنی شد، افزود: احداث این واحد گلخانه‌ای به ۷۶۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که ۶۱۲ میلیارد ریال آن از طریق تسهیلات بانکی و ۱۵۳ میلیارد ریال با آورده شخصی سرمایه گذار تأمین می‌شود.

فرماندار گلپایگان افزود: با بهره‌برداری از این واحد گلخانه‌ای سالانه هفت هزار تن محصولات صیفی برداشت می‌شود، همچنین اشتغالزایی ۱۴۰ نفر را به همراه دارد.

وی گفت: سالن ورزشی چند منظوره دانشگاه فنی مهندسی به متراز ۱۵۰۰ متر به اضافه دو زمین چمن مصنوعی روباز برای برادران و خواهران و نیروگاه خورشیدی ۲۰ کیلو وات این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.

یارمحمدیان با اشاره به افتتاح واحد تولید و کشتارگاه بلدرچین، گفت: یک واحد تولید بلدرچین با ظرفیت ۲۰ هزارمولد و ۲۰۰ هزار پرورش با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان افتتاح شد.

وی افزود: این واحد تولید گوشت بلدرچین اشتغالزایی ۴۰ نفر که ۲۰ نفر آن به صورت مستقیم مشغول هستند را فراهم کرده است.

فرماندار گلپایگان تصریح کرد: فاز دوم گازرسانی به شهرک صنعتی گلپایگان با اعتبار دولتی به میزان چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1350697
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.