رامین آذری، روز جمعه در بازدید از بخش های مختلف فرودگاه تبریز افزود: کارکنان فرودگاه تبریز برای خدمت رسانی به مسافران در حوزه عملیات فرودگاهی، عملیات هوانوردی و نیروهای خدماتی آمادگی لازم را دارند.

وی اظهار داشت: امسال در راستای تکریم ارباب رجوع ۴۲ عدد چراغ روشنایی معابر برای تامین روشنایی مطلوب خیابان ها و دید مناسب برای کاربران متفاوت معابر و زیبا سازی معابر در فرودگاه تبریز نصب شده است.

آذری، ادامه داد: این چراغ ها با الگوگیری از آخرین طرح‌ها و متدهای استاندارد نصب و با صرف بیش از ۸۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرا شده است.

 فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی ، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.

روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.