زندگینامه غلامرضا نوری قزلجه

خلاصه مطلب:

غلامرضا نوری قزلجه نماینده مجلس نهم و یازدهم بوده، او سابقه معاونت اجرایی رئیس مجلس، کارشناس ارشد سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد را نیز در کارنامه خود به ثبت رسانده است. 

 

توضیحات :

غلامرضا نوری قزلجه در سال 1349 در قزلجه آذربایجان شرقی متولد شده است.

او پس از پشت سر گذاشتن دوران ابتدایی در محل تولد خود، دوره متوسطه را در هنرستان کشاورزی تبریز سپری کرده و در سال 1367 راهی دانشگاه شد. وی مدرک کارشناسی ارشد اقتصاد کشاورزی گرایش سیاست و توسعه کشاورزی، و دکترای اقتصاد کشاورزی گرایش سیاست و توسعه کشاورزی دریافت کرده است. 

او پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی در سال 1371 و گذراندن دوران خدمت سربازی، در جهاد سازندگی شهرستان بستان آباد استخدام شد، و در سمت هایی از جمله کارشناسی، ریاست اداره، معاونت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فعالیت کرد. 

در سال 1385 به عضویت شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان درآمد، و با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کشاورزی به عنوان رئیس کمیته ارتقاء توانمندی های حرفه ای و ساماندهی اشتغال سازمان استان مشغول شد، و به صورت همزمان به عنوان کارشناس ارشد سازمان جهاد کشاورزی استان فعالیت می کرد. 

او در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه سال 1390 شرکت کرد، و توانست به عنوان نماینده مردم بستان آباد به مجلس راه یابد. 

پس از پایان دوره نهم مجلس به عنوان جانشین قائم مقام وزیر کشاورزی منصوب شد، او همزمان مشاور وزیر جهاد کشاورزی وقت بود، و پس از آن به عنوان معاون ارتباطات حوزه ریاست مجلس و سرانجام به عنوان معاون اجرایی علی لاریجانی منصوب شد، و تا آغاز دوره یازدهم مجلس در این سمت باقی ماند. 

نوری قزلجه در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز ثبت نام کرد، و توانست با جلب اعتماد مردم برای بار دوم راهی مجلس شود.