به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز چهارشنبه به مناسبت سالروز شهادت مسعود امامی استاندار فقید قزوین پیام تسلیتی صادر کرد.
متن پیام به این شرح است:
نهم خرداد ماه سالروز عروج شهادت گونه مسعود امامی استاندار خدوم و شریف قزوین و تنی چند از همراهان وی در حادثه تاسف بار سقوط بالگرد در جریان امدادرسانی به زلزله زدگان منطقه الموت را گرامی می داریم و این روز را به مردم متدین و آگاه استان قزوین، همراهان و علاقه مندان آن بزرگوار به ویژه همسر مهربان، فرزندان و بستگان این عزیزان جان برکف تسلیت عرض می نمایم.
بی تردید شهید امامی مدیری فاضل، توانمند، مردم دار، اخلاقی و پایبند به ارزش های والای انسانی و اسلامی بود که عمر شریف خود را در مسیر خدمت رسانی به مردم و کمک به هموطنان عزیز تقدیم کرد و برای همیشه نام نیکی از خود در ذهن و ضمیر مردم این دیار برجای گذاشت.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن فقید سعید و همراهان شریف و گرانقدر آن مرحوم از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیزان، صبر و شکیبایی برای بازماندگان و توفیق تداوم راه آن بزرگان را با خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم قدرشناس و ولایتمدار میهن اسلامی به ویژه استان قزوین مسالت دارم.
مسعود امامی و همراهانش در سال 83 هنگام بازدید از مناطق زلزله زده منطقه رودبار الموت در سانحه سقوط بالگرد به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
6101/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.