به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، در بخشی از نامه مشاور و مدیرکل حوزه استاندار خطاب به فریدون همتی استاندار قزوین آمده است: نهم خرداد یادآور حادثه تلخ زلزله سال 1382 در منطقه الموت قزوین است که در آن فرزندی رشید و کارگزاری با اخلاص از فرزندان این مرز و بوم در راه خدمت رسانی به آسیب دیدگان حادثه فوق در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.
اسماعیل رضایی در ادامه آورده است: در آن روز مردم استان در بهتی حیرت آور شاهد سقوط بالگرد حامل شهید مسعود امامی استاندار و همکارانش بودند، اتفاقی که مقام معظم رهبری در پیام خود آنرا حادثه ای تاسف آور و آن شهید را استاندار خدوم و متدین خطاب فرمودند.
مدیر کل حوزه استاندار قزوین در ادامه تصریح کرده است: ضمن تشکر از دستور حضرتعالی در سال 95 مبنی بر نامگذاری سالن اجتماعات استانداری به نام این شهید،پیشنهاد می شود به منظور ارج نهادن به خدمات شایسته و ماندگار ایشان و همچنین زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید بزرگوار در استان و به ویژه شهر قزوین یکی از میادین اصلی و یا خیابان های شهر به نام شهید مسعود امامی نامگذاری گردد.
استاندار قزوین نیز در پاسخ به این نامه بر پیگیری و اجرای این درخواست از سوی معاونت هماهنگی عمرانی استانداری تاکید کرده است.
مسعود امامی استاندار فقید قزوین نهم خرداد سال 1382 در جریان بازدید از مناطق زلزله زده الموت قزوین بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.