برخی مدیران دولت با تعریف و تمجید از اوضاع و اقدامات صورت گرفته اعلام می‌کنند «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و همه امور در بهترین سطح قرار دارد»، در حقیقت نمک بر زخم مردم می‌پاشند و این نکته را آشکار می‌کند که روایت دولت و روایت جامعه از اوضاع کشور، آنقدر از هم فاصله دارند که یکی، دیگری را نقض می‌کند.

به گزارش جماران؛ روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به پیشروی تورم و گرانی در کشور انتقاد کرد و اظهارت دولتی‌ها مبنی بر نادیده گرفتن مشکلات را مصادق نمک بر زخم مردم پاشیدن دانسته است.

به نوشته جمهوری اسلامی، این هفته موتور «تورم» و «گرانی» لحظه‌ای هم در اقتصاد کشور همچنان در حال پیشروی بود و اقدامات دست و پا شکسته و حرکتهای لنگ لنگان تیم اقتصادی دولت علیرغم دسته ‌گل جدید ارز نیمایی 28 هزار و پانصد تومانی رئیس کل جدید بانک مرکزی هم آنرا به جایی نرساند. کار به آنجا رسیده که در گفت‌وگوهای مردم در سطح جامعه این جمله به تکرار شنیده می‌شود که «دولت سیزدهم در رویا زیست می‌کند و از دل گرسنه خبر ندارد». اینکه برخی مدیران دولت با تعریف و تمجید از اوضاع و اقدامات صورت گرفته اعلام می‌کنند «هیچ مشکلی در کشور وجود ندارد و همه امور در بهترین سطح قرار دارد»، در حقیقت نمک بر زخم مردم می‌پاشند و این نکته را آشکار می‌کند که روایت دولت و روایت جامعه از اوضاع کشور، آنقدر از هم فاصله دارند که یکی، دیگری را نقض می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.