بعد از عملکرد ضعیف پرسپولیس و باخت 2 بر 1 مقابل چادرملو در تورنمنت سه جانبه انتخابی آسیا، کریم باقری به شدت عصبانی شد. مربی پرسپولیس در رختکن خطاب به بازیکنان گفت لیاقت آسیا را ندارند.
کپی شد