اعتراضات شبانه در بیروت، در پی امضای توافق اولیه میان دولت لبنان و رژیم صهیونیستی
به گزارش جماران، معترضان خود را به نزدیکی کاخ نخستوزیری لبنان رساندند.
قبلان، مفتی جعفری لبنان گفت: دولت کنونی، کلید حاکمیت بیروت را به واشنگتن و تلآویو سپرده است اما ما به هر قیمتی با این اقدام مقابله میکنیم.
آنچه میان دولت کنونی لبنان و رژیم تروریستی اسرائیل زیر نظر آمریکای خبیث توافق شد، بدترین فاجعه ملی است که تاکنون لبنان شاهد آن بوده است و هیچ مشروعیت قانونی ندارد.
کپی شد