به گزارش ایرنا، برای احداث ، تکمیل و تجهیز این طرح ها در بخش های کشاورزی ، خدماتی ، ورزشی و گردشگری 220 میلیارد ریال از محل بودجه های دولتی و مشارکت بخش خصوصی در روستاهای بخش مرکزی و بهمن هزینه شده و زمینه اشتغال 70 نفر را فراهم کرده است.
استاندار یزد در آیین بهره برداری از این طرح ها گفت: برغم مسایل و مشکلات اقتصادی در دولت تدبیر و امید، خدمات ارزنده ای در حوزه عمرانی و اشتغال در روستاها انجام شده است .
محمود زمانی قمی با تاکید براهمیت اتحاد ، همدلی و انسجام در بین مردم و مسئولان خاطرنشان کرد: با همین اتحاد و همدلی، توطئه های دشمن نقش برآب می شود و اقتدار و عظمت انقلاب روز به روز گسترش می یابد .
وی با قدردانی از حضور و همدلی مردم درصحنه های انقلاب و همکاری با دولت تدبیر و امید تصریح کرد: موفقیت های نظام و انقلاب مرهون نثار خون پاک هزاران شهید است.
استاندار یزد همچنین در سفر به ابرکوه در منزل پدر روحانی شهید محمدباقر فلاح زاده و سرتیپ محمد رضا فلاح زاده، جانباز مدافع حرم و استاندار پیشین یزد حضور یافت و از پدر این ایثارگر هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.
محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه در حاشیه افتتاح طرحهای عمرانی به خبرنگار ایرنا گفت: در سفر استاندار یزد و جمعی از مدیران استان و شهرستان 29 پروژه عمرانی شامل پروژه آبیاری نوین ، پرورش اسب ، پرورش دام ، مجتمع های دام و گلخانه ای ، ساماندهی بافت روستاها، ساخت زمین ورزشی، بوستان و فضای سبز، مرمت قلعه تاریخی، ساخت ساختمان دهیاری ، جاده محور گردشگری گنبد عالی ، واحد تولیدی محصول شیمیایی کود پتاس به بهره برداری رسید.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.