به گزارش ایرنا ، محمود زمانی قمی روز یکشنبه به مناسبت هفته دولت (2 الی 8 شهریور)، در جمع نیروهای نظامی و انتظامی یزد با اشاره به اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب با انجام بدترین اعمال به دنبال نابودی نظام بودند، افزود: هوشیاری مردم و همراهی با مسئولان موجب شکست توطئه های کفر جهانی شده است.
وی ادامه داد: دشمنان در 40 سال گذشته با راه اندازی جنگ تحمیلی، فرهنگی و اقتصادی برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب از هیچ کوشیی دریغ نکردند که به حول قوه الهی و با هوشیاری و بصیرت ملت، ترفندهای آنها نقش بر آب شده است.
استاندار یزد تصریح کرد: امنیت و آرامش موجود در یزد، مدیون جانفشانی و از خود گذشتگی نیروهای جان برکف نظامی به ویژه انتظامی است و باید مردم همچنان در کنار پلیس برای ارتقای آن بکوشند.
زمانی قمی به فعالیت گسترده نیروهای انتظامی در جاده ها، حوزه شهری ، انتظامی و امنیتی اشاره و بر تداوم موفقیت ها برای جلب مشارکت مردم تاکید کرد.
همچنین فرماندهی انتظامی یزد گفت: انجام فعالیت های انتطامی در کنار برنامه های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت مردم جزو برنامه های مهمی است که در استان انجام می شود.
سرتیپ دوم محمدرضا میرحیدری افزود: مبارزه با سوداگران مرگ و فعالیت های معنوی و سلامت مجموعه از دیگر برنامه های محوری انتظامی است .
استان یزد بر پایه سرشماری آبان سال 1395، یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها ،آبادی ها و مناطق عشایری زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.