به گزارش ایرنا محمد کاظمی نسب عصر روز شنبه در نشست شورای اداری ابرکوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهارداشت : اجرای 60 پروژه عمرانی در روستاهای بخش بهمن با 35 میلیارد ریال بودجه و 15 پروژه عمرانی در دیگر روستاها با 16 میلیارد ریال از خدمات دولت در سال جاری است.
وی همچنین با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب افزود: برغم همه توطئه های دشمنان و استکبار جهانی در تحریم ها ، راه انداختن جنگ نظامی ، اقتصادی و تروها و دیگر شیطنت ها ملت ایران به کوری چشم دشمنان جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شکوه تر از سال های قبل برگزار خواهند کرد.
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: مجموعه کارگزاران دولت با همراهی مردم جشن پیروزی انقلاب را با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار خواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل جانفشانی هزاران خون پاک شهدا است افزود: به فضل خداوند متعال، مردم مشکلات را پشت سر خواهند گذاشت.
فرماندار همچنین با بیان اینکه مردم ما صاحبان اصلی انقلاب هستند اضافه کرد:باید همچنان از مردم تکریم کنیم و موضوع تکریم ارباب رجوع موضوع روز است و کهنه شدنی نیست .
وی خاطرنشان کرد: رعایت و حرمت ارباب رجوع از وظایف اصلی مسئولان است و من این موضوع را به جد پیگیر هستم.
کاظمی نسب اظهار داشت :به مناسبت هفته دولت 29 پروژه عمرانی در حوزه کشاورزی ، دام و عمران روستایی با 220 میلیارد ریال بودجه دولتی و مشارکت بخش خصوصی سرمایه گذاری و هزینه شده و آماده بهره برداری است.
دراین نشست برخی از مسئولان ادارات و نهادهای ابرکوه به ارائه برخی از گزارشات و فعالیت های انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.
شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.