به گزارش ایرنا، محسن صادقیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با افتتاح این طرح ها در مجموع زمینه اشتغال سه هزار و 58 نفر ایجاد می شود.
وی ادامه داد: از مجموع پروژه های آماده بهره برداری 242 مورد عمرانی، 49 پروژه گردشگری، 49 مورد فرهنگی و ورزشی، 37 پروژه کشاورزی، 28 مورد صنعتی، 25 پروژه بهداشتی و 24 مورد نیز آموزشی است.
وی اعتبار اختصاص یافته برای پروژه های یادشده را 11 هزار و 343 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: از این مبلغ یکهزار و 721 میلیارد ریال از محل بودجه ملی، 703 میلیارد ریال استانی، 470 میلیارد ریال اعتبار داخلی دستگاه ‌ها و شهرداری‌ ها، هشت هزار و 309 میلیارد ریال از بخش خصوصی و 140 میلیارد ریال توسط خیران تامین شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پاسخ به پرسشی درباره رهاسازی پساب فاضلاب شهر یزد در نزدیکی مناطق مسکونی و بروز مشکلات عدیده برای مردم بخشی از شمال شهر یزد و شهرهای شاهدیه و زارچ اظهار داشت: تاکنون مستنداتی مبنی بر اینکه این پساب برای مردم مشکل ساز شده است دریافت نشد.
صادقیان افزود: برای بررسی دقیق موضوع، بخشداری ،شهرداری و شورای شهر زارچ و شاهدیه موظف به پیگیری شدند اما تاکنون مستندی مبنی بر دلالت وجود حشراتی از جمله پشه و بوی نامطبوع ناشی از پساب فاضلاب ارائه نکرده اند.
وی خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در کشور موضوع تصفیه و بازچرخانی پساب به سفره ‌های آب زیرزمینی منطقه چرخاب در حضور وزیر نیرو مطرح و موسسه کوثر موظف شد پس از راه‌ اندازی تصفیه خانه جدید، پساب تصفیه شده مرحله دوم را که به اندازه آب شرب است را مجددا به سفره ‌های آب زیرزمینی بازگرداند.
7532/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.