به گزارش ایرنا سید محمد تقی نوربخش روز شنبه در این مراسم گفت: در شرایط کنونی اقتصاد باید دست خیران را به گرمی فشرد و با تقویت نهادهای غیردولتی، امور را به مردم واگذار کرد.
وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر از آنان به عنوان مدیران مردمی و مردم‌دار یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ما بر پایه خواست و اراده مردم شکل گرفته و مردمی‌بودن یکی از ارکان نظام ماست.
این مسئول خاطرنشان کرد: اگر مشارکت مردم به عنوان یک سرمایه اجتماعی تقویت شود و کار اعتمادسازی متقابل بین مردم و دولت صورت گیرد، نتایج بسیار و درخشانی در انتظار ما خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: از افتخارات این سازمان، اداره‌شدن آن توسط مردم و قشر شریف کارگر است و نظام تصمیم‌گیری، ساختار و تأمین منابع مالی آن توسط خود مردم صورت می‌گیرد.
در این مراسم که استاندار، نماینده و فرماندار اردکان و جمعی از مدیران استان و شهرستان نیز حضور داشتند، دو پروژه خیری خوابگاهی به بهره‌برداری رسید.
خوابگاه دانشجویی پسران اردکان با ظرفیت اسکان 288 نفر و با اعتبار 55 میلیارد ریال، با زیربنای 4500 مترمربع به همت مجتمع صنعتی و معدنی چادرملو ساخته شده است.
همچنین خوابگاه خیری دخترانه درخشان اردکان از محل اعتبارات خیری در زمینی به مساحت 9860 مترمربع و زیربنای 5440 مترمربع به بهره‌برداری رسید، این خوابگاه دانشجویی، ظرفیت اسکان 264 نفر را داراست.
در ادامه برنامه‌های افتتاح طرح های هفته دولت، یک واحد تولید فرآورده‌های کنجدی نیز در شهرک صنعتی اردکان به بهره‌برداری رسید.
این واحد تولیدی در زمینی به مساحت و زیربنای 1250 مترمربع با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال احداث شده است و با بهره‌برداری از ان، 13 شغل مستقیم ایجاد شد.
همچنین سه طرح عمرانی شهرداری اردکان در مراسمی با حضور استاندار، نماینده و فرماندار اردکان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.
این طرح ‌ها شامل فاز اول خیابان شهید خیرخواه ، احداث بلوار استاد داوری اردکانی و روکش آسفالت بلوار آیت‌الله خاتمی (ره) اردکان است.
۵۱ طرح عمرانی شهرستان اردکان به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در سال ۱۳۹۷ با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و آماده بهره برداری شد.
مرکز شهرستان 98 هزار نفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.