به گزارش ایرنا، منصور وحیدی روزیکشنبه در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه توجه به حاشیه ها نتیجه ای جز عقب ماندگی به همراه ندارد، گفت: امروز اولویت اصلی شهر تکمیل پروژه های عمرانی و خدماتی، ارتقای سرانه ها و جذب نقدینگی است و هزینه های جاری نیازمند مدیریت و ساماندهی است.
وی ادامه داد: درگیری ها و حواشی اخیر ما را از مسائل مهم دور ساخته و از انجام کارهای مهم غافل شده ایم .
وی با اشاره به اینکه انتظار مردم از مدیران ارشد شهری پرداختن به کارهای مهم است، گفت: اینکه هزینه های جاری و تعداد پرسنل روز به روز در حال افزایش است، موضوع مطلوبی نیست.
وحیدی افزود: کلانشهر کرج سرشار از سرمایه های انسانی و ثروت های مادی است اما متاسفانه آنچه عرصه را تنگ کرده سوء مدیریت و کم کاری هایی است که از مدیران سر می زند.
به گفته وی، اگر امروز دوستان به شدت از وضعیت شهرداری و تعداد نیروها و روند درآمدزایی گلایه مند هستند، این اشکال به همه ما برمی گردد و افرادی که در گذشته مسئولیت هایی به عهده داشته اند. کسی نباید از مسئولیت پاسخگویی شانه خالی کند.
وی خاطر نشان کرد: انتظار از مدیران شهرداری کرج این است که به مسائل و روابط اعضای شورای اسلامی شهر ورود نکنند،چرا که در نهایت این مباحث حل و فصل می شود.
وحیدی وظیفه مدیران شهری را خدمت به مردم و حل مشکلات شهری عنوان کرد و اظهارداشت:کسی نباید برای تکیه طولانی مدت به صندلی مدیریتی به موضوعاتی متوسل شد که شایسته نیست.
وی ادامه داد: ضرورت های عقلی ایجاب می کند که به دنبال ایجاد منابع پایدار درآمدی، چابک سازی اداری، برون سپاری و کاهش و مدیریت هزینه های جاری باشیم و حساسیت های دوره کنونی را بیش از پیش لمس و کنیم .
وی تاکید کرد که آنچه شهر را به قله های موفقیت نزدیک تر می سازد، اختلاف بیهوده نیست بلکه تلاش و وحدت است.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.