به گزارش ایرنا ، حجت ‌الاسلام و السملمین سید ابراهیم رئیسی روز یکشنبه در گردهمایی خادم یاران یزد در مسجد روضه محمدیه این شهر افزود: ملت ایران چهار دهه گذشته تمام دسیسه های کفر جهانی را با هوشیاری پشت سر گذاشته اند و برای تداوم موفقیت های نظام اسلامی همه بایستی برای خدمت به مردم فعالیت کنیم .
وی ادامه داد: مسئولان با همکاری مردم و با تکیه بر اصول و ارزش های دینی ، انقلابی و توسل به ائمه اطهار (ع) و امام رضا (ع) می توان مشکلات را در عرصه های مختلف سپری کرد و موجب شکست دنیای استکباری شد.
نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه تصریح کرد: هوشیاری مردم ، حفظ وحدت در جامعه همراه با ولایتمداری، بصیرت ضامن تداوم اهداف، آرمان های انقلاب و رسیدن به قله های سعادت و عزت است.
رئیسی با اشاره به اینکه ملت فهیم ایران همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای توفیق نظام دینی از هیچ کوششی دریغ نمی کنند بر تداوم راه شهیدان و امام راحل (ره) تاکید کرد.
وی به برکت وجود آستان قدس رضوی و بارگاه منور امام رضا (ع) در ایران و مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: باید از برکت و معنویت ساحت مقدس این امام (ع) ، مردم و مسئولان برای رفع مشکلات و خدمت به کشور اسلامی استفاده کنند.
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: وجود حرم مطهر و نورانی رضوی در ایران برکت و افتخار بزرگی برای همه است که باید از انوار قدسی و ثمره آن در راستای اهداف نظام اسلامی بهره گرفت .
رئیسی به فعالیت خادمان و خادم یاران رضوی و فعالیت خالصانه آنها در کشور در مسائل فرهنگی اشاره کرد و با قدردانی از تلاش های انجام شده بر تداوم برنامه ها و خدمت به مردم تاکید کرد.
همچنین معاون فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد گفت: خادم یاران، جوانان ، نهادها و تشکل های مردمی ارزشی و انقلابی ، سد محکمی در برابر فعالیت های گسترده فرهنگی دشمنان هستند.
حجت الاسلام مهدی مهدوی ‌نژاد افزود: جشنواره زیر سایه خورشید در سال 1397 برای برای یازدهمین سال با 281 برنامه فرهنگی، خدماتی و اجتماعی در استان یزد استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: حدود 2 هزار نفر به عنوان خادم یار افتخاری در برنامه های فرهنگی و مذهبی استان و بخصوص در جشنواره بزرگ زیر سایه خورشید همکاری داشتند.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.