محمد آرمین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه این تیم در 2 سال گذشته با حمایت یک شرکت خصوصی در رقابت های حضور داشت، افزود: برای تیمداری در یک فصل حداقل به 500 میلیون ریال بودجه نیاز است .
وی ادامه داد: در این خصوص تاکنون این هیات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان برای جذب حامی مالی و حمایت از تیم پیگیری هایی انجام داده است .
این مسئول ورزش تنیس استان اظهار داشت: تامین نشدن بودجه مورد نیاز برای تیمداری و حضور در لیگ برتر با توجه به فرصت محدودی که تا شروع مسابقات در اواخر شهریور ماه 1397 باقی است موجب حذف نماینده استان از رقابت ها می شود.
آرمین یزد را استانی معدنی و صنعتی بر شمرد و ابراز امیدواری کرد که با مشخص شدن حامی مالی تیم استان بتواند با قدرت ، آمادگی و روحیه کامل در رقابت ها شرکت کند.
وی به ظرفیت های این رشته ورزشی در میان قشرهای مختلف اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون تیم یزد بعد از استان های تهران ، اصفهان و مازندران در مکان چهارم کشور قرار دارد .
رئیس هیات تنیس یزد همچنن از فعالیت هزار تنیسور زن و مرد در استان خبر داد که 211 نفر آنها زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند و فعالانه در این رشته فعالیت دارند.
آرمین به وجود پنج زمین مناسب تنیس در ورزشگاه شهید نصیری یزد اشاره کرد که به تفکیک مورد استفاده دختران و پسران علاقه مند قرار می گیرد .
در لیگ برتر تنیس باشگاه های کشور 10 تیم حضور دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد .
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.