به گزارش ایرنا ، محمود زمانی قمی، روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی و هماهنگی در خصوص فوتبال استان با قدردانی از تلاش های انجام شده به اهمیت ورزش و فوتبال در جذب جوانان اشاره و افزود: برای ارتقای فوتبال یزد به همکاری همگان و بخصوص صنایع نیاز است.
وی ادامه داد: یزد در عرصه های مختلف همواره در کشور و بین استان ها با سابقه روشن خود سرآمده بوده و قطعا انتظار است که در ورزش و فوتبال که مخاطبان زیادی دارد با همراهی بخش صنعت و داشتن برنامه مشخص موفق باشد.
همچنین معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به اهمیت ورزش و فوتبال در جذب افراد و تامین نشاط و سلامت همگان اشاره و بر ضرورت پیگیری مسائل ورزش و فوتبال استان تاکید کرد.
محمد علی طالبی افزود: برای حضور تیمی از یزد در سطح فوتبال کشور به همکاری و همراهی همه علاقه مندان و صنعت نیاز است که امیدواریم با توجه به پیگیری های استاندار این امر محقق شود.
در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان یزد به ارائه گزارش آخرین وضعیت ورزش استان در رشته های مختلف و بویژه فوتبال اشاره و افزود: حضور تیمی از یزد در سطح اول فوتبال کشور خواسته خیل علاقه مندان است.
مسعود شریعتی افزود: برای انجام این مهم با توجه به پیگیری های شخص استاندار ، معاونان و برخی مدیران کل و همچنین برخی واحدهای تولیدی و صنعتی امیدواریم شاهد حضور تیمی از استان در لیگ فوتبال کشور باشیم.
وی به ظرفیت های موجود اشاره و تصریح کرد: مشارکت صاحبان صنایع و پیگیری و همراهی مسئولان قطعا نقش اساسی در حل مسائل و اجرایی شدن خواسته هواداران و مردم فوتبال دوست می شود.
در ادامه رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: هم اکنون 25 تیم فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی استان در لیگ های کشوری و حدود 80 تیم در لیگ استان حضور دارند ولی خواسته اصلی هواداران حضور تیم یزد در لیگ بزرگسالان کشور است.
عبدالرضا دستا با قدردانی از پیگیری استاندار ، معاونان ایشان و همچنین برخی مدیران کل و اداره کل ورزش و جوانان یزد به اهمیت حضور و مشارکت صنعت در فوتبال و حمایت از این رشته اشاره کرد.
وی خاطر نشان کرد: فوتبال هزینه بر است و قطعا برای حضور تیمی از استان در لیگ 2 و یک به حمایت و همراهی جدی صاحبان صنایع نیاز است که باید با توجه به دستور و پیگیری استاندار این امر مهم محقق شود.
این نشست با حضور نمایندگان تعدادی از واحدهای صنعتی برای ایجاد شرایط فعالیت دوباره نماینده رشته ورزشی فوتبال یزد در سطح کشور با حضور نمایندگان بخش خصوصی در سالن زنده یاد حمیدیا برگزار شد.
باتوجه به نتایج برگزاری نشست ساماندهی به وضعیت جایگاه رشته ورزشی فوتبال در هفته گذشته، جمع بندی ظرفیت های قانونی و توانمندی های استان برای بازیابی جایگاه این رشته پر مخاطب طرح و مورد توجه قرار گرفت.
در این جلسه مصوب شد با مشارکت بخش خصوصی و هیات فوتبال استان و با محوریت اداره کل ورزش و جوانان یزد ، فرآیند اجرایی این کار آغاز و تا تحقق کامل نتیجه دنبال شود.
استان یزد با میلیون و 138 هزار نفر جمعیت، هیچ نماینده فوتبالی در لیگ دسته سه ، 2 ، یک و برتر باشگاه های کشور ندارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.