سعید زارع ، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از تشکیل شورا را برنامه ریزی و هماهنگی در برگزاری جشن های سالگرد پیروزی انقلاب ذکر کرد .
وی افزود: مهمترین کارگروه ها شامل فرهنگی ، هنری ، اقتصادی ، عمرانی ، رسانه ها ، خانواده ، جوانان ، فرهنگیان ، دفاعی و بسیج ، بهداشت و سلامت ، سیاسی ، امنیتی ، محتوا و اندیشه ورزی است.
وی ادامه داد: تاکنون با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد ، استاندار و تعدادی از مسئولان چهار جلسه شورا تشکیل شد و این نشست ها تا سالروز پیروزی انقلاب در 22 بهمن ماه 1397 ادامه دارد.
این مسئول همچنین از شروع فعالیت شورا در 10 شهرستان استان خبر داد که با مشارکت اعضا و همراهی افراد دلسوز و علاقه مند به نظام و انقلاب وظایف و ماموریت های پیش بینی شده را به نحو مطلوب انجام می دهند.
زارع با اشاره به اینکه دشمنان با تمام توان و بکارگیری ابزارهای فرهنگی و اقتصادی به نبرد با انقلاب و تضعیف نظام اقدام می کنند به اهمیت هرچه بهتر برگزاری برنامه ها با همکاری مردم تاکید کرد.
وی تلفن 38206233 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد را برای ارائه پیشنهادات مردمی اعلام کرد و همکاری همگان را خواستار شد.
در روز 22 بهمن سال 1357، نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید و مبارزات به بار نشست و نظام 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی ریشه کن و نظام جمهوری اسلامی در کشور مستقر شد.
استان یزد برپایه سرشماری آبان ماه سال 1395، یک میلیون و 138هزار جمعیت دارد که 85 درصد در 21 شهر و بقیه در روستاها و آبادی ها زندگی می کنند.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.