محمود زمانی قمی جمعه شب در یازدهمین نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی شهرستان میبد، افزود: نباید منتطر شروع تحریم های احتمالی دشمن باشیم که مخالفان نظام هم برنامه های خود را عملی کنند.
وی تصریح کرد: با تدبیر دولت، حمایت مردم و اتخاذ راهکار مناسب و با تامین منابع ارزی لازم و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری، مشکلی نخواهیم داشت و با تلاش شبانه روزی و مدیریت برنامه ها ، تمام توطئه های دشمن عقیم خواهد شد .
رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه گزارش شرایط یزد به تیم اقتصادی دولت منعکس شد، تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای شرایط خاص و تحریم ها در همه ابعاد آمادگی لازم در استان وجود دارد .
همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی یزد گفت: در این نشست نسبت به واگذاری زمین واحدهای صنعتی ، مجتمع های گلخانه ای ،دامپروری، تامین آب برای بعضی از واحدها و شهرک های صنعتی از جمله ناحیه صنعتی ندوشن و زیرساخت های آب ، برق و گاز تصمیم خوبی اتخاذ شد.
سید مجتبی حسینی پور، افزود: برای رفع مسائل و مشکلات تامین زمین با اداره کل راه و شهرسازی استان رایزنی هایی انجام شده است.
به گفته وی این سازمان از سند آمایش سرزمین شهرستان میبد نیز حمایت می کند .
همچنین، کاشی سرامیک و گردشگری از جمله مباحث مهم نشست راهبردی اقتصاد مقاومتی شهرستان بود که به پیشنهاد امام جمعه میبد مبنی بر توسعه زنجیره آن در استان و پایداری و تاب آوری بیشتر این صنعت تاکید شد.
تعیین تکلیف بافت های فرسوده و حمایت از گردشگری ، تغییر کاربری 50 هزار متر از فضای دانشگاه آزاد، حمایت از طرح های صنعت داروسازی و برگزاری نشستی با حضور استاندار در رابطه با طرح تفصیلی از دیگر مباحث این نشست بود.
در این نشست نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مدیران کل استان حضور داشتند .
در نشست یادشده نیازها و اولویت های شهرستان در عرصه های صنعتی، گردشگری ، مسکن و اشتغال ،تعیین تکلیف زمین های واگذاری و طرح تفصیلی مطرح و در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تصمیم گیری شد .
ص.ا/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.