سید علیرضا رسولی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این مسیر هزار و 300 متر طول و 11 متر عرض دارد، اظهار داشت : این مسیر مجهز به علایم ترافیکی است و پس از هشت ماه تلاش شبانه روزی پایان یافت.
وی افزود: این محور در ورودی ابرکوه و ابتدای جاده بخش بهمن، در پی تحقق 2 اصل توسعه زیرساخت و گردشگری و مطالعات راهبردی، انجام‌ شده است .
شهردار ابرکوه تصریح کرد: در 6 ماهه دوم سال 1396، 52 میلیارد و 738 میلیون ریال بعنوان درآمد جذب شد.
وی ادامه داد: در همین مدت 22 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت فعالیت های عمرانی و 15 میلیارد و 500 میلیون بابت هزینه‌های جاری شهرداری هزینه شده است.
شهردار ابرکوه یادآورشد: با بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و مشاهیر شهرستان برای معرفی منطقه در سطح کلان کشوری و جهانی که از اهداف شهرداری است تلاش خواهیم کرد.
رسولی خاطرنشان کرد: با برگزاری برنامه فرهنگی مختلفی همچون نخستین همایش معرفی ابرکوه، راه ‌اندازی وب‌سایت رسمی ابرکوه با محور گردشگری و سرمایه‌گذاری ، نشست با مشاهیر و نخبگان انجمن « منجا» برای رونق و گسترش صنعت گردشگری ابرکوه که یکی از 14 شهر نمونه گردشگری است، برگزار شده است.
وی ادامه داد: با مشارکت سرمایه گذاران در طرح سرمایه گذاری 14 سرو، برای توسعه و آبادانی، شاهد تحولی دیگر در اقتصاد شهری و اجرای طرح های کلان هستیم.
شهردار ابرکوه خاطر نشان کرد : این طرح که یکی از طرح های توسعه و آبادانی شهرستان ، است شامل 14 پروژه کلان با 300 میلیارد ریال سرمایه گذاری است که مراحل نهایی را می گذراند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در 140 کیلو متری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.