به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی این شرکت ، محمدرضا صحتی در نشست شورای معاونین و مدیران این شرکت گفت: مشارکت و تعامل دوجانبه با مشترکین صنعتی و کشاورزی و مردم برای گذر از روزهای گرم ابتدای مرداد ضروری است.
وی با قدردانی از همراهی شهروندان یزدی در زمان های برنامه ریزی شده روزانه مدیریت بار افزود: برای افزایش رضایت مشترکین در اعمال برنامه های مدیریت بار، تعداد مکان ها را افزایش اما مدت زمان را کاهش داده ایم .
مدیرعامل توزیع برق یزد با تأکید دوباره بر لزوم مشارکت جدی همه مشترکان و صنایع در طرحهای مدیریت مصرف تصریح کرد: برای افزایش رضایت مشترکین در اعمال برنامه های مدیریت بار، تعداد مکان ها را افزایش اما مدت زمان را کاهش داده ایم .
صحتی ، بیشترین پیک بار امسال در بخش توزیع را 851 مگاوات به صورت همزمان در کل استان اعلام کرد و گفت: این پیک بار مصرف در چهارم تیرماه به ثبت رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه قبل 4.9 درصد افزایش را نشان می دهد.
وی یادآور شد : اعمال برنامه های مدیریت بار شبکه به دلیل تامین برق مطمئن کل کشور به خصوص استان های گرمسیر جنوبی و با کاهش تولید نیروگاههای آبی تا کاهش دما ادامه می یابد.
هم اکنون این استان 645 هزار مشترک برق دارد که 81.2 درصد آنها خانگی، 2.3 درصد عمومی، 1.4 درصد کشاورزی، 1.7 درصد صنعتی و 13.4 درصد تجاری است.
با این حال بیشترین فروش انرژی برق مربوط به بخش صنعتی و سپس خانگی است.
از چندی قبل با توجه به برنامه ریزی های انجام شده ، اعمال خاموشی روزانه در مدیریت بار برق استان یزد در حال اجراست .
مصرف انرژی الکتریکی شهروندان در فصل تابستان 2 برابر زمستان است که با 10 درصد صرفه جویی مشکل خاموشی های استان یزد حل خواهد شد.
1968/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.