محمدرضا نبی ،روز سه شنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان تفت افزود: از جمله مشکلی که با آن روبرو هستیم جذب نشدن کامل بودجه تخصیصی از سوی برخی اداره هاست ، که قادر به جذب اعتبار تخصیص یافته نیستند.
وی ادامه داد: یکی از انتقادهای تخصیص نیافتن بودجه به اداره های شهرستان و مصرف آن در مرکز استان همین مساله است که جذب بودجه نیازمند همت مدیران شهرستان است که از مدیران کل سهمیه مربوطه را مطالبه و دریافت کنند.
همچنین رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: کشور هم‌اکنون به دلیل مواجه با برخی مشکلات خارجی و داخلی که غیرقابل کتمان نیز است روبروست و این مساله شرایط ویژه ای را می طلبد که باید با عزم و اراده بیشتری کار و تلاش کنیم تا مشکلات را پشت سر بگذاریم.
سید مجتبی حسینی پور اردکانی، صرفه جویی را امری ضروری دانست و از مدیران خواست تا در همه امور به ویژه مصرف انرژی نهایت صرفه جویی را داشته باشند.
وی وظیفه کمیته برنامه ریزی شهرستان را هماهنگی و همفکری برای ایجاد سیستم دولتی کوچک، افزایش بهره وری، افزایش شاخصه های عمومی، رضایت ارباب رجوع و کاهش مصادیق فساد اداری عنوان کرد
حسینی پور تصریح کرد: اگر بزرگترین سرمایه ها را داشته باشیم ولی مدیریت درست بر آن حاکم‌ نباشد جواب نمی دهد و متاسفانه اکنون لوکوموتیوران های خوبی نداریم و خواب آلود هستیم، باید بیدار شویم و با جریان اقتصاد دنیا حرکت کنیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به جدی گرفتن میز خدمت از سوی مدیران تاکید کرد و افزود: میز خدمت جایی است که کل فرآیند امور اداری توسط یک فرد پیگیری می شود.
وی ادامه داد: میز خدمت سبب کاهش مصادیق فساد اداری می شود؛ امری چنانچه چهره به چهره صورت می گرفت شاید فرد انجام دهنده خدمت خواهان تشکری در قبال زحمتش بود.
حسینی پور اضافه کرد: اعتبار عمومی امسال 540 میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته که یکهزار و 200 میلیارد ریال بود کاهش چشمگیری دارد.
همچنین محمد محامدی فرماندار تفت هم در پاسخ به اظهارات معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد : سعی داریم متناسب با نیاز دستگاه ها بودجه تخصیص یابد، امیدواریم بودجه نهادهای مختلف شهرستان کاملا جذب شود‌.
6197/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.