مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اختتامیه و آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره کتاب سال یزد پنجشنبه این هفته 14تیرماه بمناسبت روز قلم و ایام شهادت مرحوم آیت الله صدوقی در تالار فرهنگ یزد برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، مجید جوادیان زاده با اشاره به ارسال 430 اثر به دبیرخانه این جشنواره کتاب سال یزد گفت: آثار در گروه‌های 12 گانه از طرف موسسه خانه کتاب که داوران کتاب سال جمهوری اسلامی هستند مورد بررسی و داوری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دومین دوره کتاب سال یزد(جایزه ویژه شهید صدوقی) با هدف یزد‌شناسی و تقدیر از آثار مرتبط با استان یزد راه‌اندازی شده است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با همکاری موسسه خانه کتاب در تهران و مشارکت خانه فرهنگ شهید صدوقی(سومین شهید محراب) این مراسم را برگزار می‌کند.

یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهمترین هدف این دوره را شناسایی و معرفی کتاب های برتر، کمک به اعتلای‌سطح دانش و فرهنگ مکتوب، معرفی و توسعه هویت فرهنگی، حمایت از ناشران، نویسندگان و پدیدآورندگان اعلام کرد.

جوادیان زاده گفت: جایزه کتاب سال استان یزد یادمان شهید آیت الله صدوقی براساس رویکرد توسعه فرهنگی-اجتماعی بنا نهاده شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.