فرمانده انتظامی بافق، با اشاره به تعامل قضایی و همکاری دادگستری شهرستان با پلیس گفت: کلاس های آموزشی باعث ارتقا سطح آگاهی قضایی پلیس شده است.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد کمالی در دیدار با رئیس دادگستری شهرستان افزود: سال گذشته با فراز و نشیب هایی روبرو بودیم که با تعامل ، همکاری و همفکری دستگاه قضایی و دادستان همه آنها رفع شد.
وی افزود: دستگاه قضایی به اقدامات نیروی انتظانی مشروعیت می دهد و پلیس سعی کرد ، مطابق خواسته و نظر دستگاه قضا، ماموریت ها را انجام دهد.
همچنین کمالی از برقراری امنیت نسبی در شهرستان با همکاری دستگاه قضایی خبر داد.
انفجار در دفتر حزب جمهوری اسلامی در هفتم تیر 1360 منجر به شهادت 75 نفر از اعضای این حزب و شهید بهشتی رئیس وقت دستگاه قضا شد.
در تقویم ایران هفتم تیر ماه ، روز قوه قضاییه نامگذاری شد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفری بافق در فاصله 110 کیلومتری شرق یزد قرار دارد.
7543/ 2047/
**
به گفته فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز، نخستین یادواره 313 شهید این شهرستان با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی روزهای هفتم و هشتم تیرماه 1397 به مدت 2 شب در حسینیه وحدت برگزار می شود.
سرهنگ علی اصغر سلمانی به ایرنا افزود: این یادواره بر اساس تصمیم مردم و مسوولان به صورت متمرکز و به نحو مناسبی و همراه با فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
وی با بیان اینکه در گذشته یادواره های مختلفی برگزار می شد ، تفاوت آن را با یادواره جدید ، گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهیدان منطقه در یک برنامه منسجم ذکر کرد.
فرمانده سپاه مهریز تصریح کرد: برای برگزاری یادواره تاکنون در کمیته های فرهنگی ، هنری ، پشتیبانی ، آموزشی و روابط عمومی برنامه های متعددی تهیه و تدوین شد.
سلمانی یادآور شد: در کنار یادواره یادشده مسابقه فرهنگی ، توزیع 2 هزار ویژه نامه ، وصیت نامه شهدا ، نمایشگاه عکس ، کتاب ، برنامه های هنری و اجرای سرود پیش ببنی شد.
وی ، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم به ویژه در میان جوانان را از مهمترین اهداف برگزاری یادواره شهدا دانست.
شهرستان مهریز 50 هزار نفر جمعیت دارد ، 313 شهید تقدیم نظام کرد و مرکز آن در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7541/ 2047
**
مجمع انتخابات هیات تیراندازی یزد روز سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضا تشکیل و منصور دشتی با 13 رای به عنوان رئیس هیات انتخاب شد.
در این مجمع ، دشتی و محمد نجفی نامزد شدند که با انصراف نجفی ، دشتی برای چهار سال دیگر سکاندار هیات تیراندازی استان شد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد گفت: برگزاری دوره های آموزشی ، استعدادیابی ، جلب مشارکت خیران ، برگزاری مسابقه ها ، حضور در رقابت های کشوری و فعالیت های فرهنگی مدنظر مسوولان هیات تیراندازی باشد.
مسعود شریعتی افزود: جذب نوجوانان و جوانان برای حضور فعال در رشته های ورزشی به خصوص در تابستان نقش مهمی در شکوفایی استعدادها و غنی سازی اوقات فراغت دارد.
200 نفر در رشته تیراندازی استان یزد فعالیت دارند.
استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 47 هیات ورزشی و 65 هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد.
7536/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.