تیم ایران در آخرین دیدار گروه ب جام جهانی فوتبال 2018 روسیه به دیدار تیم پرتغال رفت و با وجود کسب نتیجه مساوی برابر قهرمان اروپا از راهیابی به دور حذفی این رقابت ها بازماند.
پس از پایان این دیدار و با وجود حذف ایران، جمع کثیری از شهروندان یزدی که از قدرت نمایی تیم ملی در مقابل قهرمان اروپا و کسب نتیجه تساوی به وجد آمده بودند، در حالی پرچم ایران را حمل می کردند و شپورها را به صدا درآورده بودند، در بلوار دانشجو، چهار راه پژوهش و به خصوص اجتماع در میدان فرهنگ یزد، شادی و رضایت خود را از عملکرد تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه اعلام کردند.
تعداد زیادی از جوانان و کودکان علاقه مند به تیمی ملی فوتبال که تصویر پرچم ایران را بر صورت خود نقاشی کرده بودند، با حمل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و به صدا درآوردن صدای شیپور و بوق خودروها شادی خود را از عملکرد تیم ملی با وجود راه نیافتن به مرحله بعدی رقابت ها به نمایش گذاشتند.
ترافیک در محدوده میدان فرهنگ(نعل اسبی) یزد به حدی بود که خودروها متوقف شده بودند و تعداد زیادی از جوانان با تجمع در این میدان با دست زدن در حمایت از تیم ملی به خصوص بیرانوند سنگربان تیم فوتبال ایران که موفق به مهار ضربه پنالی رونالدو شد، شعارهایی مانند پرتغال تیمت رو بردار برو و بیرانوند شیره، پنالتی رونالدو رو می گیره، احساسات خود را نسبت به بازی تیم ایران ابراز کردند.
ماموران انتظامی نیز با حضور در خیابان ها و میادین شلوغ و پرترافیک، سعی در تسهیل تردد خودروها داشتند.
در مراکز شهرستان های استان یزد نیز شهروندان با حضور در خیابان ها و میادین مرکز شهر، شادی خود را از بازی های تیم ایران در گروه مرگ جام جهانی 2018 روسیه اعلام کردند.
ایران به همراه تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش در گروه ب رقابت های جام جهانی فوتبال روسیه قرار داشت که با کسب پیروزی در مقابل تیم مراکش، مساوی با پرتغال و باخت یک بر صفر در برابر اسپانیا و با کسب چهار امتیاز از این رقابت ها خدا حافظی کرد .
از این گروه تیم های اسپانیا و پرتغال که سابقه کسب قهرمانی جهان و قاره اروپا را دارند، راهی مرحله بعدی شدند و ایران و مراکش در رده های سوم و چهارم این گروه قرار گرفتند.
/6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.